Oczywiście, jedna z mpich ulubionych serii horrorów. Pozatym chociaż jestem antyfanem remaków nowa wersja Halloween i jej kontynuacja też stoją na wysokim poziomie.
Oceniasz wyżej niż ''Koszmar z ulicy wiązów'' czy ''Piątek trzynastego'' ? U mnie z remakami jest różnie,jedne oceniam lepiej niż ich pierwowzór,inne gorzej,nie ma na to reguły.
Halloween ma geniany soundtrack, klimat ciekawego mordercę. "Piątek" jak dla mnie jest słabszy, a "Koszmar" ciężko porównać, rzucający dowcipne komentarze Freddy jest zupełnnym przeciwieństwem milczącego i tajemniczego Michaela.
''Koszmar z ulicy wiązów'' i ''Piątek trzynastego'' nie są moim zdaniem straszne,jednak nie tylko o to chodzi w horrorach,prawda ? :) ''Halloween'' to kolejna seria z tych,w której morderca jest nieśmiertelny ;D
Szczerze mówiąc ciężko mi jest znaleść jakiś "straszny" horror. Często zdarza mi się podskoczyć na jakiejś produkcji, bo nagle coś z krzykiem wyskoczy zza ekranu, Ale czy można to nazwać prawdziwym strachem?
Powielające się schematy nie sprzyjają strachowi,no bo ile razy można przestraszyć się tego samego ?
Wiadomo, dlatego bardziej sobie cenię produkcję opierające się na klimacie, a nie na tanim strszeniu jump-scenkami.
ja być może obejrzę jeszcze kiedyś z napisami, w każdym razie niczym mnie nie zachwycił.
Nie widziałem, trzecia całkiem mi się podobała. Pewnie kiedyś zaliczę całą serię, ale teraz mam ciekawsze rzeczy do oglądania ;)
Głównie :) Poza tym uwielbiam wszystkie filmy związane z więzieniami i psychiatrykami, a poza tym staram się oglądać filmy uważane przez krytyków i fanów za wybitne :)
Najlepsze są horrory z serii ''grupa nastolatków wyjeżdża do lasu,po czym trafiają na seryjnego mordercę i prawie wszyscy giną'' ;P
Ja bardzo lubię takie oglądać, chociaż czasami jak ogląda się po raz któeys prawie to samo to zaczyna się robić nudno :)
Albo jak nastolatki wchodzą do zapuszczonego domu,widzą że coś jest nie tak,ale zostają do momentu przyjazdu właścicieli,którzy okazują się psycholami i wdają się za nimi w pościg ;P
Dzisiaj na pulsie leci prześladowca, bardzo dobry thriller. Tak mi się przypomniało jak napisałaś o psychopacie i pościgu.
Ja dzisiaj oglądam Żonę Astronauty o 20 i Big Lebowski o 22 20. Jeżeli chodzi o horrory w tv to polecam tę stronkę:
http://bloodmoon-horror.blogspot.com/p/horrory-w-tv. html
Usuń spacje :)
Dzięki,ale obecnie mam wystarczająco zapełnioną listę filmami,które chcę zobaczyć ;P
Dzięki,jutro na Polsat Film będę oglądała film ''Gothika'',akcja dzieje się w psychiatryku,oglądałeś ? :)
Tak, Ale juź jakiś czas temu. Pamiętam, że bardzo mi się podobał, moje klimaty, że tak powiem ;)
Hym no słabo go pamiętam. Od kiedy skonczyłem jakieś 10 lat to po żadnym horrorze nie miałem problemów ze spaniem :)
W sumie ja także nie,ale jest to pewnie kwestia tego,że oglądam filmy w dzień (wiem,wiem jak to brzmi - ''horrory w dzień ?!!''),a ten film leciał od 23:40 i było ciemno,więc liczyłam na jakikolwiek dreszczyk emocji a tu nic ;p
A w tym roku będzie gdzieś leciał? Bo chciałam go obejrzeć z rodzicami, a oni tylko w telewizorze... Już go widziałam ale chcę znowu :) Przez miesiąc budziłam się o 3...
Najlepiej dodaj film do ''Chcę zobaczyć'',to wtedy przyjdzie Tobie powiadomienie kiedy będzie w telewizji ;)
Ciii ja mam taka nazwę, bo się wnerwiłam, bo każda, którą chciałam była zajęta.
Ale nie będę się masturbować krzyżem :D
Całe szczęście,ponieważ po raz drugi bym tego nie przeżyła :D
Widzę,że nowa na filmwebie jesteś ;P