Incredible Hulk

The Incredible Hulk
2008
6,4 126 tys. ocen
6,4 10 1 125552
5,4 36 krytyków
Incredible Hulk
powrót do forum filmu Incredible Hulk

Obejrzałem ostatnio wszystkie 6 filmów (IM1%2,Thor,Capt.Am,Hulk,Avengers) i stwierdzam, że Hulk wyszedł najsłabiej. Czemu?

Film nie miał ognia. Reżyser chyba to zmaścił trochę. Albo nawet sporo. Scenariusz słaby. Nie wiem, nie znam się na tyle. Hulk był emo i zbyt myślał.... się zastanawiał tylko, czy już bić, czy później.
Jedyne "Hulk SMASH", wyglądało jakby dodane na siłę. No naprawdę. Ja rozumiem. Dziucha, kłopoty z armią, wyobcowanie. Wszystko pięknie, tylko to nie był do końca Hulk. Liv Tyler też rozumiem, miłość, ten śliczny motyw, jak Hulk ją obronił. Ale proszę Was. Dziewczyna zapieprzająca do wielkiego potwora, pod ostrzał.
I wieczny wyraz twarzy Liv Tyler "o boże.... damy radę... o boże... damy radę... o boże, jem zupę"

Motyw ucieczki też dodany jakoś tak na siłę. Są w hotelu, zaczyna się kochać z potworem, ale nie mogą, bo mógłby ją rozerwać. No ok, ale po co to wszystko? Nie wiem... obejrzałem, historię przyjąłem i w zasadzie średnio się bawiłem. Dopiero Capt America, którego obejrzałem po Hulku naprawił mi wieczór, bo jest lepszy. Sporo lepszy.

ocenił(a) film na 7
Spikeder_Supertramp

A ja mam jakiś sentyment do Hulka. Kiedyś, kiedyś, jak byłam mała to lubiłam oglądać te wszystkie kreskówki marvela, ale Hulka jakoś tak najbardziej :) I może dlatego oceniam ten film na 7/10 ;)

ocenił(a) film na 9
Spikeder_Supertramp

To dziwne bo jakos Incredible Hulk i Iron Man to jedne z lepszych filmow marvela

Spikeder_Supertramp