PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=163609}

Kłopoty z blondynką

My Sassy Girl
6,5 8 814
ocen
6,5 10 1 8814
Kłopoty z blondynką
powrót do forum filmu Kłopoty z blondynką

Jestem z siebie dumny, gdyż wyłączyłem ten film po 25min. Ale wam radze nie marnować nawet jednej minuty na ten głupi film. Nie będe pisał dlaczego tak uważam , bo po prostu jest to taka tragedia że szczęka opada.

demson

Wiesz ja rozumiem, że nie każdemu podoba się to samo ale jak na mój gust nie masz prawa wypowiadać się na temat tego filmu bo jak sam stwierdziłeś oglądałeś go tylko przez 25 min. tak więc najpierw proponuje obejrzeć film w całości a dopiero później wypowiadać się na jego temat. Dokładnie tak samo jest z każdą inna rzeczą, jeśli nie spróbujesz nie wiesz czy coś lubisz czy też nie. Moim zdaniem pojawia się w nim kilka naprawdę fajnych scen i dialogów. Zdecydowanie polecam.

marc21

Nie jestem nowicjuszem w świecie filmu :) I nie musisz mnie pouczać. Zgadza się mógłbym obejrzeć do końca dla tych jak to powiedziełeś/łaś ""kilka naprawdę fajnych scen i dialogów"" Ale dla mnie to za mało Ja jestem smakoszem, i nie jem byle gówna.

demson

Ja jeszcze tego filmu nie oglądałam, ale jak na mój gust, aby docenić smak prawdziwych, "królewskich" potraw, trzeba czasem zjeść zapiekankę kupioną w budce naprzeciw KFC.

użytkownik usunięty
artemida91

Ja osobiście polecam zaopatrzyć się w oryginalną wersje filmu, obejrzeć i dopiero sobie włączyć ten- i obejrzeć w przyspieszonym tempie. Wtedy dostrzeże się jak beznadziejny jest ten film. Idealny przykład tego, że amerykanie nie powinni robić remake'ów zagranicznych hitów bo jedynce co potrafią z nimi zrobić to zepsuć.

ocenił(a) film na 5
artemida91