PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=260505}

Książę Persji: Piaski czasu

Prince of Persia: The Sands of Time
6,9 159 679
ocen
6,9 10 1 159679
5,2 15
ocen krytyków
Książę Persji: Piaski czasu
powrót do forum filmu Książę Persji: Piaski czasu

Muzyka

ocenił(a) film na 7

Jak myślicie? Czy w filmie powinna być muzyka z gry?

ocenił(a) film na 7
Macieyko

Oj. Widzę, że ktoś już zadał to pytanie :P

ocenił(a) film na 10
Macieyko

Ja jestem za tym zeby muzyka byla z gry.Muzayka w tej grze idealnie pasowala i w filmie tez mysle ze bedzie pasowala :D

Macieyko

Też jestem za tym ale mogli by dorobić jeszcze troszeczkę ścieżek dźwiękowych. Jakby były te same ścieżki to zrobiło by się troche to nudne. Mogliby drobić troche więcej muzyki bohaterskiej i muzyki z akcją.

ocenił(a) film na 8
hotohori_1993

Dla mnie mogliby wykorzystać muzykę ale z drugiej części gry. Nadawał niepowtarzalnego klimatu tej grze(Warior within).

ocenił(a) film na 7
Blink21

Z każdej tylko nie z drugiej! Jak dla mnie zbyt ciężka i nie pasująca do orientalnych klimatów.

ocenił(a) film na 9
Macieyko

Oj jak dal mnie to zupełnie nie nadaje się ta muzyka z gry do filmu (przynajmniej z jedynki) myślę że powinni napisać wałsną ścieżke dzwiekował jednak z przewijającymi się znajomymi z gry tematami :)

ocenił(a) film na 8
Obiwan

nie gralem w jedynke ale w dwojce muzyka jest wypasiona:D jak druga zcesc by byla to muzyka z gry obowiazkowo.Muza adekwatna do rozkurwiania w tej grze:Dostre napierdalansko i ostra muzyka;]do dzis pamietam gesia skurke kiedy uslyszalem nutke z menu..fff...ja pierdziele:D

Peterson_B

Ooo tak muza w menu była niezła ale jeszcze lepsza była podczas walki np. z Crow Masterem albo z Golemem.

Macieyko