Zdenerwowała mnie jedna nieścisłość na potrzeby zakończenia, otóż po dotarciu do domu tej babki
gdzie przechowywano dziewczynki, nikt nie zauważył (nie sprawdził) że pistolet i rzeczy w torbie jak i
torba należały do ojca. Gdyby to zauważono wszczęto by poszukiwania przynajmniej na terenie
domu. Całkowite zaniedbanie i to po tym gdy ojciec sam wyskoczył ze szpitala jak na szpilkach a
później zniknął - co niby miał zrobić uciec do Kalifornii bo nie znalazł córki?
Nie mówcie mi, że policja nawet nie sprawdziła broni "ee leżała na blacie to pewnie jej co za różnica"
no kurcze niemożliwe tym bardziej, że była to beretta92 a nie jakiś rewolwerek z czarnego rynku i na
100% byłą zarejestrowana biorąc pod uwagę przeszłość ojca.
Auto też zostawił, ale babcia pewnie sprzątnęła zarówno auto jak i rzeczy, wiec to chyba nie jest nieścisłość :)
jak dla mnie to podchodząc do stołu podnosi ramkę ze zdjęciem męża tej babci, czyli zdjęciem faceta znalezionego w piwnicy u księdza. ale ja nie znam się na broni, więc mogę się mylić
chyba oglądaliśmy dwa różne filmy kolego bo w ostatnich scenach filmu gdy detektyw odstrzelił babcie to zrobił to ze swojej broni a nie znalezionej na blacie.
hmmm to ja mam podejrzenie że Ty nie rozumiesz co oglądasz;-)
"Zdenerwowała mnie jedna nieścisłość na potrzeby zakończenia, otóż po dotarciu do domu tej babki
gdzie przechowywano dziewczynki, nikt nie zauważył (nie sprawdził) że pistolet i rzeczy w torbie jak i
torba należały do ojca. Gdyby to zauważono wszczęto by poszukiwania przynajmniej na terenie
domu. Całkowite zaniedbanie i to po tym gdy ojciec sam wyskoczył ze szpitala jak na szpilkach a
później zniknął - co niby miał zrobić uciec do Kalifornii bo nie znalazł córki?"