oceny
7,9 10 1 218683
8,7 38
ocen krytyków
Mechaniczna pomarańcza
powrót do forum filmu Mechaniczna pomarańcza

LUDZIEE!!

ocenił(a) film na 9

Nie mogę patrzyć jeśli osoba piszę źle o tym filmie. Jeśli wypowiadasz się na niekorzyść
tego dzieła to znaczy, że:
1. Masz za małą głowę na ogarnięcie takiego kina. Szczególnie końcówki filmu która
pokazuje sprawy z którymi spotykamy się codziennie.
2. Zgadzam się z tezą użytkownika MaX_Q który jako jeden z nielicznych ludzi
wypowiadających się pod tym filmem dotarł do sedna sprawy i przekazu reżysera.

ocenił(a) film na 10
HEPPENS

dokładnie, też mnie to drażni jak ktoś jedzie po tym filmie

ocenił(a) film na 10
HEPPENS

Aj nie przesadzajcie tak,równie jak wy uwielbiam ten film ale każdy ma swój gust .

HEPPENS

To be fair, you have to have a very high IQ to understand A Clockwork Orange The humour is extremely subtle, and without a solid grasp of theoretical physics most of the jokes will go over a typical viewer's head. There's also Alex's nihilistic outlook, which is deftly woven into his characterisation- his personal philosophy draws heavily from Narodnaya Volya literature, for instance. The fans understand this stuff; they have the intellectual capacity to truly appreciate the depths of these jokes, to realise that they're not just funny- they say something deep about LIFE. As a consequence people who dislike A Clockwork Orange truly ARE idiots- of course they wouldn't appreciate, for instance, the humour in Alex's listening to Beethoven's 9th, which itself is a cryptic reference to Turgenev's Russian epic Fathers and Sons. I'm smirking right now just imagining one of those addlepated simpletons scratching their heads in confusion as Kubrick's genius wit unfolds itself on their television screens. What fools.. how I pity them.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones