I tak bardzo mi się podobał. Ciekawe dialogi, świetnie napisane postacie. Rozumiem, że dla kogoś kto szuka szybkiej akcji w filmie, ten może przynudzic. Ja jednak zdecydowanie wolę takie kino.
"You really only need to hang mean bastards. But mean bastards, you need to hang." Uwielbiam scenę, gdy Goggins powtarza to...
Nienawistna ósemka tak samo jak inne filmy Quentina jest w stylu Tarantino czyli nie dla każdego. Jedni się nią zachwycają inni twierdzą że to przegadane dwie godziny czterdzieści. Nienawistna ósemka pokazuje że Tarantino jest dojrzały bo tekst "Wrednych drani jest wielu, ale wrednych drani trzeba wieszać" na to...
Nota niska bo fabuła nie trzyma się kupy. Aktorstwo bardzo dobre, to że film jest przegadany też jest ok. Ale jeśli poświęcić chwilę i zastanowić się czy zachowanie głównych bohaterów (zwłaszcza tych "złych") było sensowne to wychodzą straszne dziury logiczne. Oglądając ten film nawet jeśli do któregoś bohatera...
Temat dla fanów Quentina.
Przechodzą mnie ciarki na myśl... Skoro Hateful Eight to nowa wersja Reservoir Dogs ktora z pewnością usatysfakcjonowała fanów, czy Once Upon a Time in Hollywood dorówna Pulp Fiction?
Film nieco wtórny wobec Django, nieco za długi i przegadany, ale ogląda się świetnie, zwłaszcza w domowym zaciszu. Znakomite zdjęcia, muzyka i aktorstwo, na czele z ,jak zwykle niezawodnym Nurtem Russellem. Niezłe Kino.
Budowanie napięcia, Co sie stanie? Kto jest kim? To naprawdę trzymało w nadziei, że kolejny raz zaskoczy i stanie sie coś przez co szczena opadnie jednak im dalej tym gorzej. To co sie zaczeło dziać zdecydowanie nie było jakieś tragiczne, ale w moim przypadku oglądało sie to z lekkim niesmakiem. Wszystkie rozwiązania...
więcejDo sceny z czajnikiem było świetnie, film naprawdę wyglądał życiowo, przekleństwa wiadomo, jak to kowboje, wszystko było bardzo naturalne i normalne, dialogi były na poziomie a akcja się rozkręcała. I nawet jak nic się nie działo przez te kilkadziesiąt minut to wciąż oglądałem z jakimś zaciekawieniem, które było jak...
więcej
Policzmy:
1. Wściekłe psy
2. Pulp Fiction
3. Jackie Brown
4. Kill Bill
5. Kill Bill 2
6. Grindhouse: Death Proof
7. Bękarty wojny
8. Django
9. Nienawistna ósemka
To dziewiąty film Quentina Tarantino.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego to jest "ósmy" film Tarantino a po 10 ma zakończyć kariere skoro wymieniając jego filmy wyłącznie czyli nie licząc Czterech Pokoi oraz Sin City to wychodzi tak:
Wściekłe Psy,Pulp Fiction,Jackie Brown,Kill Bill,Kill Bill 2,Grindhouse,Bękarty Wojny,Django,Nienawistna Ósemka czyli...