Przerażająco beznadziejny film, zdecydowanie odradzam marnowanie czasu, ja swojego żałuję...
mogłaś to napisać winnym wątku, w którym przeważają takie opinie jak Twoja, a nie zaśmiecać forum jednozdaniowym topikiem, który nawet nie jest opinią.
Ad rem... A film choć nie odkrywczy (czerpie pomysły z innych dzieł sci-fi) to nawet w fabule zaskakuje i całkiem przyjemnie się ogląda. Choć aktorstwo, którym nas "uraczono" woła o pomstę do nieba.
Dzięki za radę, jestem początkująca. Aczkolwiek nie zgodzę się z faktem, że przyjemnie się ogląda. Naiwność wdziera się niemalże w każdej scenie. Fabuła jak dla mnie może i byłaby dobra, gdyby nie potraktowano jej tak pobieżnie, niewytłumaczone wątki filmu denerwują. Ckliwe zakończenie z "nr 52" też było słabe.
niedopowiedzenia dają pole do popisu wyobraźni. z autopsji wiem że gdy w filmach próbują tłumaczyć wszystko od a do z to wychodzi bardziej żałośnie i naiwnie niżby zostawili to do wolnej własnej interpretacji. zakończenie, czyli pomidorki (czy też jabłka) i dziecko faktycznie to pójście na łatwiznę. 52 daje radę. jedyny wątek wobec którego czułem niedosyt, to tet - maksymalnie uproszczony do kilku elementów. powinni uchylić nieco rąbka tajemnicy. chociaż może to lepiej że zostawili jak jest, bo film w rzeczywistości nie traktuje o tet.
Ja to sobie tłumaczę w ten sposób: Tet był statkiem kosmicznym sterowanym przez sztuczną inteligencję. Do zasilania potrzebował energii otrzymywanej z wody (stąd te reaktory nad oceanami). Prawdopodobnie zbudowany przez zaawansowaną technicznie cywilizację, po zyskaniu "świadomości" wykończył swoich twórców i ruszył na podbój kolejnych planet bogatych w wodę.