szukam pewnej piosenki! w scenie kiedy jedna z dziewczyn przychodzi do tego na wózku inwalidzkim zeby wziąć od niego klucz do bramy włącza ona radio i tam leci taka piosenka hiphopowa chyba.. jak ona się nazywa??? :D
Film ten jest pozbawiony sensu, poniewaz polowa aktorow ktora gra w tym filmie zostala zabita w poprzedniej czesci. PARANOJA!
Poznaj moich spartan 8/10
Scary movie 1-4 8/10
Date movie 8/10
Superhero 6/10
Epic movie 5/10
Disaster movie 4/10
...cała seria w swoim gatunku, czyli mocno zboczonych parodii z niezbyt ambitnymi ale smiesznymi żartami jest chyba najlepsza spośród filmów tego typu po 2000 roku
Do Hot Shotsów Nagich Broni i innych z lat 90 niestety daleko
Tak jak napisałem w temacie, bardzo denerwuje mnie całej serii tych filmów jakies...
Znacie w miare śmieszne komedie, podobnie jak te. Proszę o podanie mi kilku tytułów w moim blogu w temacie "śmieszne komedie". W wielu filmach dałem taki temat i nie jestem po prostu w stanie codziennie przeglądać wszystkich. Dziex
częściej niesmaczny i obleśny (i to w takim absolutnie nie fajnym, bezczelnym i głupim stylu) niż śmieszny...
Ani to śmieszne, ani straszne, za to przeraźliwie nudne, nijakie i do tego niesmaczne. Z jeden raz może się uśmiałem, co minutę patrzyłem na zegarek. Takiego shitu dawno nie oglądałem. 1/10.
mam pytanie oglaale wszystkie 4 czescie strasznego filmu mam pytaninie znacie moze jakies inne tego typu filmy ?? tez zebyy byly parodie itp =]]
Humor dla glupich nastolatkow. Wszedzie seks i chamstwo. Prostacka fabula i tandetny montaz. Zalosny scenariusz i idiotyczna gra aktorska. Wogole nie smieszne i trafiajace w najnizsze gusta. 2/10
Powiem szczerze że trochę się zawiodłam. Jedynka bardzo mi sie podobała dlatego z niecierpliwościa czekalam na 2... w porównaniu do 1 części trochę chała...
Co to za piosenka która występuje w scenie z piłką do kosza ??? Podejżawam że to jest Chemical Brothers ale nie znam tytułu. Pomużcie.
jak sie nazywa ten utwur gdy jest polewka z aniłków charliego i te trzy kolesiuwy napierdzielaja w tego z krzywa ronczka ale nie chodzi mi tu o utwur o nazwie Prodigy tylko jakis inny
I ja takie mam , bo film dla mnie świetny:D wogóle wszystkie cztery częśći mi się podobały , ale dwójka jest najbliższa mojemu sercu:) najbardziej mi się podoba. Widziałam ją chyba z 5 razy i ciągle moge więcej.
oceniam tylko 3 pierwsze, bo "czwartej części trylogii" nie widziałam. filmik głupkowaty, ale da się obejrzeć ze znajomymi (z nimi wesoło nawet przy horrorach i dokumentach i przy wszystkim własciwie;-))). no i niestety "2" najlepsza z całej trójki, w tych pozostałych nie było czego oglądać;-((.