PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=138858}

Superman: Powrót

Superman Returns
5,5 31 537
ocen
5,5 10 1 31537
4,6 8
ocen krytyków
Superman: Powrót
powrót do forum filmu Superman: Powrót

Za co, pytam za co wy tak nienawidzicie tego filmu??? Wczoraj odświeżyłem sobie Supermana po dość długiej przerwie i film po raz kolejny zrobił na mnie naprawdę duże wrażenie. Może ja nie znam się na filmach, może nie jestem wielkim krytykiem filmowym i się za takiego nie uważam ale do cholery ja osobiście dostałem wszystko czego można oczekiwać od wielkiej produkcji z gatunku science-fiction i film oceniam bardzo dobrze!!!

Bryan Singer podszedł do tego filmu bardzo specyficznie. Zamiast kierować się modą i zacząć historię bohatera od początku, kontynuuje klasyki z Christpherem Reevem. Na początku filmu dowiadujemy się, że Superman opuścił Ziemię na kilka lat. Pomysł ten daje świetne pole do popisu dla przedstawienia powrotu Supermana do "roboty", Clarka do pracy, a także relacji Superman – Lois. Wszystko to zostało naprawdę świetnie przedstawione. Dobrze wypadł także wątek kontynentu Lexa. Chociaż przed premierą wydawał mi się idiotyczny, w filmie wypadł gładko i był pretekstem dla wprowadzenia akcji w filmie. Skoro przy akcji jesteśmy, scena ratowania samolotu, czyli debiut Supermana po przerwie, jest rewelacyjna. Pełna akcji, emocji, nie za długa, a w sam raz . No i ten Superman na stadionie. Cudo. Singer wprowadza także nowe postacie – Richarda i Jasona "panowie" spisali się bardzo dobrze, kreując bardzo sympatycznych bohaterów. Brawa dla młodego aktora za zaangażowanie w scenach akcji. Dobrze wypadła także Parker Posey w niedużej roli Kitty.