Owszem, kino które nie kazdego zadowoli, ale to tak indywidualna kwestia, ze cięzko wyrokowac dla kogo ten film ma byc. Mi osobiście się podobał, wysmakowane kino, jakże inne od amerykańskich produkcji, z mega interesującą aktorką(postać Lali).
Piękna i skromna Lala, nastolatka z bogatej dzielnicy w Buenos Aires, jest szaleńczo zakochana w, pracującej dla jej rodziny, pokojówce Guayi. Dziewczęta marzą o wspólnym życiu w Paragwaju – rodzinnego kraju Guayi. Dla zdobycia pieniędzy na realizację swego celu zaczynają kraść i sprzedawać wszystko co wpadnie im w...
Film godny polecenia. Nie mówi on,jak ktoś tu na forum zasugerował, o kradzieżach i tym podobnych, dokonanych przez zdesperowane lesbijki. Pokazuje on obraz dwóch światów głównych bohaterek. Lala, która ma pełną rodzinę, zamożną, poważaną itd. oraz Guayi która w niewyjaśnionych okolicznościach ucieka jako dziecko z...
Jest w nim kilka wątków , mamy dramat , thriller , romans , oczywiście nie ma tu wartkiej akcji , ale to nie ten gatunek. Więc jeśli ktoś lubi kino europejskie to ten film jak najbardziej trzyma klima , choć akcja dzieje się w Ameryce Południowej.
Czy ktoś posiada ten film? Wszędzie szukam ale nigdzie nie mogę go znaleźć;/ Może ktoś wie jak go zdobyć. Z góry dziękuję za pomoc!
Nie ogladalam jeszcze tego filmu. tematyka wydaje sie bardzo ciekawa. Pytanie brzmi: czy ten film jest podobny do filmu "Niebiańskie stworzenia"( z Kate Winslet)
Piękna i skromna Lala, nastolatka z bogatej dzielnicy w Buenos Aires, jest szaleńczo zakochana w, pracującej dla jej rodziny, pokojówce Guayi. Dziewczęta marzą o wspólnym życiu w Paragwaju – rodzinnego kraju Guayi. Dla zdobycia pieniędzy na realizację swego celu zaczynają kraść i sprzedawać wszystko co wpadnie im w...
Mozienie mi powiedziec cos konkretnie na temat tego filmu?
podobal sie, badz nie, komus ten film? i czy warto go poogladac? sam fakt "złodziejek lesbijek" jest sredni jezeli chodzi o odmowienie sobie tego filmu, wiec czekam na komentarze innych :)
Jeżeli chcecie obejrzeć coś w podobnym stylu a nie tak nudnego i usypiającego to polecam 'Ben X", milion razy lepszy od tego dna. NIe zraziłem się początkiem który skakał po wydarzeniach bez chronologii, ale z ekranu wiało nudą straszną, jedynym momentem ciekawym w tym filmie była 1 minutowa strzelanina i kiedy...