PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=416984}
7,3 101 573
oceny
7,3 10 1 101573
7,2 30
ocen krytyków
The Hurt Locker. W pułapce wojny
powrót do forum filmu The Hurt Locker. W pułapce wojny

Niestety, w przeciwieństwie do większości użytkowników tego forum nie mam zielonego pojęcia o
rozbrajaniu bomb. Nie jestem też, tak jak większość, weteranem co z niejednego pieca chleb jadł
i ma już kilka wojenek na karku. Nie znam się na tym, nigdy nikogo nie zabiłem, żaden z moich
kumpli nie został nigdy rozerwany na strzępy. Ale jedno wiem z autopsji - poczucie
adrenalinowego haju potrafi dać takiego kopa że nie oglądasz się za siebie. Uzależnia. I nie
myślisz rozsądnie. To jest film o narkotykach. Tego się trzymajmy.
Oi!

ocenił(a) film na 5
Elmo_Is_Dead

Co i tak nie tłumaczy debilizmów typu że koleś stoi z pistoletem przed samochodem i wszyscy się boją podejść, a jak samochód cofa o 1,5m to nagle zgarniają kierowcę w 15 i łał, albo koleś odszedł już na 25 metrów od bomby (zgodnie z wymianą zdań przez radio), a gdy arab bombę detonuje to jest nagle z 10m i ginie, czy to że koleś idzie przez pół miasta do bomby, a jego kumple są 6 ulic wcześniej, mimo że powinni go osłaniać. W tym filmie takie bzdury są co chwila, jakiś brak logicznego myślenia w całej fabule, przez co ogląda się film fatalnie. Dałoby się to wybaczyć w filmie z Sigalem, ale to miało być coś lepszego niż "zabili go i uciekł". Może i pomijając to wszystko dałoby się ten film dobrze ocenić, chociaż "poetyka" jest trochę pretensjonalna, taki pseudo-brudny sposób filmowania, przeplatany jakimiś "sloł motionami" i różnymi takimi rzeczami, film bardzo średni, widziałem lepsze o narkotykach.

ocenił(a) film na 8
Zuy_pan_muzgodestroktor

ee tam, podobne bzdury są w co drugim docenianym filmie wojennym. Sloł motiony to niestety wstrętny nowotwór pożerający holiłudzkie kino.

ocenił(a) film na 10
Zuy_pan_muzgodestroktor