film dla ludzi, którzy są w stanie odróżnić kinową rozrywkę(i to na prawdę na wysokim poziomie), od seansów kina "ambitniejszego", w zaciszu własnej alkowy, dlatego nie rozumiem tej całej nagonki na tego typu filmy, ludzie przecież wiecie czego można się spodziewać, kupując bilet na dany seans, więc o co tak na prawdę chodzi?? o chęć dyskusji?? czy raczej szczeniacką wymianę zdań, jako zadośćuczynienie za niepowodzenia dnia?? ja na ten przykład jestem grafikiem, dlatego patrzę dodatkowo na takie filmy przez pryzmat geniuszu umiejętności lepszych od siebie, czy to określa jaki mam iloraz inteligencji, czy jestem bezguściem kinomana?? zastanówcie się a później krytykujcie, gdyż co poniektórzy zachowują się tutaj, parafrazując mozarta, niczym "bufonada grubasek srających marmurem"..uff, uff
Mi sie wydaje, ze niektorzy ludzie nie potrafia rozroznic rozrywki na wysokim poziomie od slabego kina akcji
dla nastolatkow, jakim sa "Transformersi". I zupelnie nie rozumiem ich zacietrzewienia, kiedy wymieniam
kolejne wady filmu. Ciagle pisza "nie dotyczy", "to kino akcji", "to nie musi byc madre". Moze i nie musi. Ale
jesli pol kina ziewa, a znajomi, z ktorymi bylem na projekcji, wychodza w polowie, to chyba musi to cos
znaczyc, nie?
Jak ja byłem wczoraj na seansie to nikt nie wyszedł. To chyba też musi coś znaczyć, nie?
To, że Twoi znajomi wychodzą nie jest żadną miarą tego jak film jest dobry. Jak byłem na Pile 3 i wychodziła połowa sali - to coś znaczy.
Byłem na przedpremierówce, pełna sala, nikt nie wyszedł - powiem więcej jak się zaczęły napisy to praktycznie wszyscy siedzieli jeszcze przez chwilę, żeby zobaczyć tą krótką dodatkową scenkę.
To chyba musi coś znaczyć, nie?
I bez jaj. Nikt mi nie wmówi, że T2 to jest słaby film akcji. Wypunktujcie mi błędy dotyczące go jako filmu akcji i S-F. Bez spiny :)
Pozdrawiam.
To znaczy, że masz tępych znajomych...i sam sobie resztę wytłumacz...
pozdrawiam!