Mulholland Drive, Tożsamość, Głowa do Wycierania, Inni, Babycall, Wyspa Tajemnic, Lęk Pierwotny, Mechanik, Podziemny Krąg, Memento, Truposz, Opętanie, Moon, Labirynt Fauna, Pies Andaluzyjski, Harry Angel, Ukryte, Donnie Darko, Siedem, Anna,
Ręka Boga, Palacz Zwłok, American Psycho, Gra, Trup, Numer 23, Prestiż, 12 Małp, Incepcja i Labirynt.
Pozdrawiam
wiekszosc widzialem , kilku tytułów niestety nie ale nadrabiam ;) dzieki wielkie
"Wroga" również serdecznie polecam, no i "Twin Peaks" Lyncha, serial rzecz jasna
Do tych bardzo dobrych propozycji poprzedników dodałabym jeszcze coś mniej znanego - "Mroki Duszy" - tandetny Polski tytuł, ale film naprawdę dobry.
Dodałbym "Bartona Finka", choć akurat jakimś wielkim fanem tego filmu nie jestem, ale niektóre sceny genialne :).
Oglądałem kiedys ten film . I szczerze powiem ,ze zupełnie nie mój klimat. Chociaż muzyka genialna