Już wkrótce, już po raz 14 w Polsce, wielkie święto reklamy - Noc Reklamozerców - jedyny w swoim rodzaju, 6-cio godzinny pokaz reklam z całego świata, kolekcjonowanych przez ekscentrycznego francuza Jean Marie Boursicot!.
W tegorocznym programie m.in.: przegląd reklamy koreańskiej, reklama gay, reklama walcząca i zaangażowana społecznie, total Sun czyli przegląd reklam z krajów śródziemnomorskich i jak zawsze nieśmiertelny Bob i jego Fiat , czekolada Leo - zmysłowa ręka w spocie wody Perrier.
W tym roku po raz pierwszy Multikino, Dziennik i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych zorganizowały reklamożerczy konkurs na najbardziej lubianą polską reklamę Widły 2006. Wręczenie nagrody na warszawskiej premierze Nocy.
Spektakle odbędą się w sieci kin MULTIKINO wg następującego kalendarza:
10 listopada - Warszawa, Poznań
11 listopada - Kraków, Gdańsk
17 listopada - Zabrze, Szczecin
18 listopada - Bydgoszcz, Elbląg
Tradycją jest, że Noc Reklamozerców to również wieczór doskonałej zabawy i licznych atrakcji na terenie kina. Impreza, DJ, poczęstunek, niespodzianki, wystawy i konkursy uatrakcyjnią tę długą Noc dzięki sponsorom, jakimi są w tym roku: Lech- sponsor główny oraz Bahlsen, Corbis, Diverse, FujiFilm i Cafe Prima.
Patronami medialnymi wydarzenia są TVN, TVN24, VH1,RMF, RMF Maxx, Dziennik, ITI Film Studio, Machina, Aktivist, Dlaczego, Metropol, Onet.pl, FilmWeb.pl i Korba.pl.
Bilety do nabycia w kasach Multikina już od 16 października.
Więcej na
http://www.multikino.pl