Na wiosnę biuro reklamy Grupy TVN rusza z nowymi pakietami sponsorskimi skupionymi wokół rozrywki i filmu - informuje serwis MediaRun.pl.
Biuro reklamy stacji przygotowało 14 nowych propozycji o zróżnicowanym charakterze. Oferta skierowana jest głównie do reklamodawców, którzy swoje komunikaty chcieliby lokować przy programach rozrywkowych i filmach.
Pakiety filmowe funkcjonują pod nazwą "Siedmiu Wspaniałych" i obejmują wybrane pasma, kumulują widownię filmową z całego tygodnia od godziny 20 lub z całego weekendu. Aby uatrakcyjnić ofertę, na antenie TVN Siedem wkrótce pojawią się filmy takie jak
"Kiler",
"Masz wiadomość",
"Szeregowiec Ryan", czy
"Inni".
"Siedem cudów" to z kolei nazwa pakietów serialowych, dla siedmiu tego typu pozycji z wiosennej ramówki stacji, m.in.
"Ostrego Dyżuru",
"Alfa",
"Przyjaciół" czy
"Joey?a". Dwie z propozycji stanowią pakiety tematyczne.
Jak zapewnia biuro reklamy, dzięki temu rodzajowi pakietów można wykorzystać potrzeby grupy docelowej i jednocześnie kontentu poszczególnych pozycji.