Zakończona w minioną sobotę ostatnia ósma seria
"Kryminalnych" była drugą najmniej popularną edycją serialu ze wszystkich pokazanych przez TVN. Podczas jej emisji stacja przegrywała z propozycjami Jedynki i Polsatu, lepsza był jednak od Dwójki.
Średnia oglądalność ósmego sezonu
"Kryminalnych" wyniosła 2,57 mln widzów, co dało TVN 17,98 proc. udziału w grupie 4+ i 18,38 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
W paśmie emisji
"Kryminalnych" (soboty między 20.35 a 21.35) TVN była stacją trzeciego wyboru. Liderem pasma była TVP 1, emitująca w tym czasie filmy fabularne, które oglądało 3,87 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat z 3,42 mln osób oglądających show "Jak Oni śpiewają". Za TVN-em uplasowała się natomiast TVP 2 (1,94 mln; programy kabaretowe i filmy).
Ósma seria
"Kryminalnych" była drugą najmniej popularną serią produkcji po premierowym sezonie wyświetlanym jesienią 2004 roku, który miał 2,43 mln widzów i 15,98 proc. udziału. Najwięcej widzów przyciągnęła natomiast czwarta seria pokazywana wiosną 2006 roku - oglądało ją 3,71 mln osób, co dało stacji 24,78 proc. udziału.
Z danych wynika, iż ostatni sezon serialu najchętniej oglądały kobiety, widzowie od 30 do 34 lat i powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.
Na reklamach nadawanych wokół ósmej serii
"Kryminalnych" TVN zarobił w sumie 18 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).