Z odcinka na odcinek coraz mniej widzów ogląda ósmą serię sitcomu
"Niania" - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W czasie emisji komediowej produkcji TVN ma mniej widzów niż TVP 1 i Polsat, ale udaje mu się pokonać TVP 2.
TVN ósmą serię
"Niani" nadaje od 7 marca br. W każdą sobotę stacja emituje po dwa odcinki sitcomu, pierwszy o 20.00, a drugi o 20.35. Dotychczas pokazała cztery epizody, które obejrzało średnio 2,68 mln widzów, co dało kanałowi 17,13 proc. udziału w grupie 4+ i 19,53 proc. w komercyjnej 16-49. Najwięcej oglądających zgromadził do tej pory premierowy odcinek sezonu, który przyciągnął 3,15 mln osób (miał 20,19 proc. udziału w 4+), a widownia kolejnych epizodów spadała, bo czwarty miał już tylko 2,42 mln widzów i 15,29 proc. udziału.