Ben BarnesI

Benjamin Thomas Barnes

8,0
16 726 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Ben Barnes

Dziewczyny dzięki za wsparcie!! utworzyłam tutaj nowy temat, żeby nikt nie musiał już szukać info o forum hehehe bo rozmowa toczy się w temacie Hyrise :P
Niczemna- pomysł z reklamą super!
Proszę jeszcze o pomnysły na logo, rangi
i zgłaszajcie się na moderatorów, bo sama nie dam rady wszystkiego ogarnąć

Jeszcze raz dzięki stokrotne za wsparcie!!!

owieczka

Nie mam żadnego doświadczenia w sprawach forum, ale z chęcią ci pomogę.

Pati_Peace

Ja tez ci chętnie pomoge i pomyslę nad logo itp :)

owieczka

na forum też się nie znam ale w miare możliwości pomogę

owieczka

Generalnie to bym mogła zająć się utrzymaniem porządku na forum (no, żeby jako taka kulturka panowała;)), ale za nieco ponad miesiąc zaczyna się rok akademicki i wtedy może być krucho z wolnym czasem. Wpadanie co 2-3 dni, żeby zrobić generalne porządki to chyba nie bardzo... Ale z drugiej strony... to forum dotyczy Bena, więc... chyba się nie będę mogła oprzeć się zaglądaniu na nie przynajmniej raz dziennie. Dodam jeszcze tyle, że do tej pory odwiedzałam fora jako użytkownik, a nie modem czy admin. No, ale się zobaczy:)

owieczka

tyle ludzi na filmwebie a tak mało na naszym forum???? hello wszystkim! jeśli szukacie miejsce gdzie możecie do woli rozmawiać gadać pleść i paplać o Benie zapraszamy na nasze forum!!!!!

owieczka

Po pierwsze - witam wszystkie fanki Bena:)

Po drugie - Owieczko próbowałam zarejestrować się na forum, ale wyskakuje komunikat o niepoprawności kodu aktywującego (a na stronie nigdzie nie ma tego kodu):(.

Jessie_6

o kurczę! to mnie zdziwłaś, nie było wcześniej takiego problemu. Postaram sie szybko to naprawić.

owieczka

windujemy temacik do gory :D no dalej dziewczyny zagladajcie do nas jest bardzo mila atmosfera dolaczcie do nas:D

owieczka

Cześć Dziewczyny!