Taki genialny reżyser i ani jednego rankingu? To jakieś nieporozumienie.
Wpisujcie tutaj, proszę, pięć swoich ulubionych filmów mistrza Wooda. Ja się na razie wstrzymam :)
Cóż, jak do tej pory to tylko 'Narzeczoną potwora' obejrzałem do końca. Strasznie krzywy film, kupa śmiechu :)
Wszystkie filmy maestra Edwarda W. prezentują podobny poziom, dlatego przedstawię mój pełny ranking tworów tego człowieka.
1. Glen or Glenda - 3/10
2. Bride of the Monster - 2/10
3. Plan 9 from Outer Space - 2/10
4. Night of the Ghouls - 1/10
5. Jail Bait - 1/10
6. The Sinister Urge - 1/10
7. Necromania: A Tale of Weird Love - 1/10
Pozostałe:
1. Trick Shooting with Kenne Duncan - 2/10
TOP3:
1. Glen czy Glenda - 4 /10
2. Plan dziewięć z kosmosu - 3 /10
3. Narzeczona Potwora - 1 /10
Więcej już raczej nie obejrzę.
taka krytyka ? no w sumie mnie to nie dziwi ale ja to az czuje bol jak mysle o tym by dac planowi 9 nizej ocene nizeli 6. czemu? wyjasnienie jest latwe. jego filmy sa dla mnie jak gdyby ciekawostka kinowa, czyms czego nikt inny w ten desen by nie zrobil, czyms tak slabym,przewidywalnym i sztywnym ze az smiesznym, ciekawym i niezwyklym w tym absurdzie. paradoks? moze i tak ale mnie jego filmy smiesza nie z powodu tego ze to celowe ale z tego powodu ze mialy byc czyms dobrym a wyszlo jak wyszlo
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Glen czy Glenda (1953) 4,50 10
2 Narzeczona Potwora (1955) 4,14 7
3 Plan dziewięć z kosmosu (1959) 2,76 34
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Glen czy Glenda (1953) 5,13 15
2 Narzeczona potwora (1955) 3,54 13
3 Plan dziewięć z kosmosu (1959) 2,90 50
Aktualizacja z 2018r
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Glen czy Glenda (1953) 4,81 27
2 Noc upiorów (1959) 3,23 13
3 Twarz zabójcy (1954) 2,92 12
4 Narzeczona potwora (1955) 3,58 24
5 Plan dziewięć z kosmosu (1959) 3,17 76