Hans Zimmer

Hans Florian Zimmer

8,6
53 563 oceny muzyki
powrót do forum osoby Hans Zimmer

Kurde! Koleś wymiata! Robi poprostu taką muze że ... chować się ludziska z pianinami! Ja tez jestem muzykiem i komponuje ale normalnie jak słyszę <<scenariusz,..Muzyka : Hans Zimmer >> To daję wszystko żeby zobaczyć film ! Gość jest niesamowity! Tworzy świetne ścieżki ... Niosące wiele charakteru i wiele emocji ... Super :) Co Wy myślicie ? PozdrO ;)

ivy_7

Myślimy to samo, Williams sie według mnie przy Zimmerze chowa, ma pare udanych utworów i sporo świetnych tematów, ale tylko tematy to jego mocna strona, bo większości jego utworów nie moge słuchać.

ivy_7

Muszę się z tobą całkowicie zgodzić. Hansa Zimmera cenię sobie na równi z Johnem Williamsem. No może Zimmera trochę bardziej lubię...

Pride

jak dla mnie to się wszyscy za nim chowają ... no może prócz Moricone :)

ivy_7

Co racja, to racja. Facet jest super! Genialnie łączy różne gatunki muzyki. A ścieżki z Ostatniego Samuraja i z Gladiatora... po prostu boski.

ivy_7

Również uważam ze jest niesamowity, i z pewnością zasługuje na miejsce w top świat. Jego muzyka jest piękna... wzrusza... daje do myślenia... mimo ze zazwyczaj słucham 'mocniejszej' muzyki. Generalnie kawałki z The thin red line i z pearl harbor podobaja mi sie najbardziej.

ivy_7

Kompletnie się z tobą zgadzam ziomek pokazuj non stop na co go stać .Pierwszy raz spotkałem się z jego muzyką oglądając film Piraci z Karaibów Klątwa Czarnej Perły. Film wymiata ale z muzyką Hansa Zimmera to istny odlot.Specjalnie po tym kupiłem jego płytę co dzień słucham jej i nadal mi się nie znudziłą.Istny CZADZIOR!!!!!!!!!

Daksza