zachwalacie zdolności aktorskie (mniej lub bardziej) oraz urodę pani Miko, natomiast prawda jest taka, że jest tylko kolejną polką, która leci do US&A licząc, że zrobi super karierę. żeby było śmieszniej, jak ta pani dostaje rolę 2-go czy nawet 3-cio planową to w wersji finalnej usuwają sceny z nią :) na siłę robi z siebie celebrytkę w US&A, a w sumie to nic nie osiągnęła. albo ma ta pani o sobie za duże mniemanie albo chce wszystkich ogłupić i wmówić że jest gwiazdą :)
i dodatkowo jeśli chodzi o aspekt urody - wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje, ale dla mnie pani Miko ma twarz jak przodek po odstrzale, do tego ciągły sztuczny uśmiech, dzióbki i te przerażające brwi... brrrrr... na prawdę jest wiele piękniejszych Polek.
zgadza się aktorka z niej żadna ,a ten jej cały projekt ekomiko jest po to żeby samemu się wylansować w dodatku teraz podobno będzie robić w telewizji śniadaniowej i to chyba koniec kariery
zgadzam się. Nie znam się na aktorstwie ale wydaje mi sie że to co ona prezentuje to nie jest dobra gra aktorska. jej gra wydaje mi się taka bardzo sztuczna, przesadzona, zwłaszcza jej miny. szczególnie widać to w filmie straceni, motyw jak ona tam wrzeszczy jest wręcz śmieszny, jest tak sztuczny że aż nie da się tego oglądać. Słabo. W filmie kochaj i tańcz również wyglądała niezwykle sztucznie, grała tak głupiutką że bardziej głupim chyba być nie można. W reklamówce tego filmu jest taki moment jak ona w tańcu na Damięckiego wskakuje czy wpada mu w ramiona i robi tam taką głupią minę jakby się co najmniej na jego członka nabiła albo coś. Parodia dosłownie. jej gra wygląda bardzo nieraalnie.
Popieram powyższe wypowiedzi.Pani Miko jest piękną kobietą ale jako aktorka sprawdziła się bardzo słabo.