No właśnie, ile? Ja pamiętam, że widziałem Godziny szczytu 1 i 2, Wspaniały, Przyjemniaczek, Agent z przypadku i Zgadnij kim jestem. A wy?
Ja widziałem prawie wszystkie , w których JC gra rolę pierwszoplanową. Debeściaki to oczywiście ... Police Story , Armour of God oraz nieśmiertelny Drunken Master :P
HEHE.Ja widzialem z jackiem takie filmy jak :Drunken master.armod of good,nieustraszona hiena,police story,wspanialy,rycerze z shanghaju,kowboy z shanghaju, itd.niepamietam ile ich widzialem ale jak policze to napewno napisze pozdro!!!
Cienki bolo, cienki bolo. Heheheehehe, bo ja oglądałem tylko jego nowsze filmy bo starsze produkcje nie są w moim typie. pozdro dla was!
cze.To znowu ja!Jak juz wczesniej wspomnialem ze policze filmy z jackiem chanem,no i policzylem!Widzialem ich okolo 30 mozliwe ze jakiegos filmu niewymienilem!A oto moje filmy z Jackiem!!!
1 reka smierci
2 pijany mistrz
3 siedem piesci
4 tajemna ksiega weza i zurawia
5 waz w cieniu orla
6 nieustraszona hiena
7 mlody mistrz
8 zwyciezcy i grzesznicy
9 wheels of meals
10 moje szczesliwe gwiazdki
11 policyjna opowiesc
12 winners & sinners 3
13 zbroja boga
14 policyjna opowiesc 2
15 zbroja boga 2
16 policyjna opowiesc 3
17 policyjna opowiesc 4
18 city hunter
19 legenda pijanego mistrza
20 szybszy od blyskawicy
21 jackie chan:pierwsze uderzenie
22 draka w bronxie
23 zgadnij kim jestem?
24 godziny szczytu
25 wspanialy
26 gliny
27 kowboj z szanghaju
28 agent z przypadku
29 godziny szczytu 2
30 rycerze z szanghaju
31 w 80 dni do okola swiata
Jak juz wczesniej wspomnialem zapewne niesa to wszystkie filmy z Jackiem Chanem ale i tak jest ich dosc duzo.
pozdro dla fanow JACKIEGO CHANA!!!
Ja widzialem tez baaaaaardzo dużo jego filmow :) Świetna rozrywka, nawet oglądana po kilka razy :) Mi się raczej te filmy nigdy nie znudzą, czy to nowe, czy też te starej daty! Polecam Ci dokumenty o Chanie takie jak "Jackie Chan My Stunts" lub "Jackie Chan My Story"
Ja widziałem ok 78 fimów :))) jeszcze troche mi brakuję żeby wszystkie oglądnąć ale wątpie w to żeby zdobyć brakujące, trudno dostępne tutuły.
No to ja przy was wszystkich wymiękam,bo widziałam tylko tyle: " Godziny szczytu" 1 i 2," Kowboja z Szanghaju"," Zgadnij,kim jestem"," Smoking","Rycerze z Szanghaju",a teraz będę oczywiście oglądać " Policyjną opowieść 2",bo mimo,iż jestem dziewczyną,uwielbiam "kino kopane" w wykonaniu pana Chana.
Dobra... Teraz poprawka - już widziałem 86 filmów z Jackie Chanem :D :D :D Oczywiście wśród obejrzanych tytułow są też filmy w których wystąpił jako statysta, gościnnie albo jako on sam np w filmach dokumentalnych. Mimo wszystko więkoszoćś filmów, które oglądałem i mam to jego role główne albo czołowe :)
Jeśli ktoś posiada jakieś z niżej pdanych filmów to chętnie się wymienię :)
1962 - Big and Little Wong Tin Bar
1964 - The Story of Qin Xianglian
1973 - Facets of Love
1973 - The Heroine / Attack of the Kung Fu Girls / Kung Fu Girl
1973 - Fists of the Double K / Fist to Fist / Hong Kong Face-Off
1974 - The Golden Lotus
1974 - Crash che botte! / Supermen Against the Orient /The Three Fantastic Supermen in the Orient (Jako Kaskader)
1975 - No End of Surprises / The Himalayan
1975 - All in the Family
1977 - Bruce Lee, the Legend
1982 - Jaackie Chan's Crime Force / Amazon Commando / Commando Amazon / Golden Queen's Commando / Sexy Commando
1984 - Two in a Black Belt
1984 - Pom Pom
1985 - Ninja Thunderbolt / Ninja and the Thief / To Catch a Ninja
1986 - Naughty Boys
1986 - Ninja the Protector
1992 - Bruce Lee and Kung Fu Mania
1995 - Eastern Heroes: The Video Magazine
1995 - Top Fighter
1998 - Burn Hollywood Burn, An Alan Smithee Film
2001 - Hong Kong Superstars
2001 - Making Magic Out of Mire
2003 - Traces of a Dragon: Jackie Chan & His Lost Family
Ja widziałem tylko 32 ale niedługo to poprawie a tera wymienię tytuły:
1.Zbroja Boga
2.Operacja Kondor Zbroja Boga 2
3.W 80 Dni Dookoła Świata
4.Policyjna Opowieść
5.Policyjna Opowieść 2
6.Policyjna Opowieść 3 Superglina
7.Nowa Policyjna Opowieść
8.Draka w Bronxie
9.Agent z Przypadku
10.Niania w Akcji
11.Kowboj z Szanghaju
12.Rycerze z Szanghaju
13.Pijany Mistrz
14.Legenda Pijanego Mistrza
15.Szybszy Od Błyskawicy
16.Jackie Chan:Pierwsze Uderzenie
17.Przyjemniaczek
18.Godziny Szczytu
19.Godziny Szczytu 2
20.Godziny Szczytu 3
21.Zgadnij,kim jestem?
22.Wspaniały
23.Smoking
24.Medalion
25.Mit
26.Zakazane Krulestwo
27.Jackie Chan:Moi Kaskaderzy
28.Miejski Łowca
29.Nieustraszona Hiena
30.Wąż w Cieniu Orła
31.Bliźniacze Smoki
32.Wiezień
Tylko tyle ale niedługo będzie lepiej!!!!!!!!!!!!!!
Przez te lata obejrzałem 56 filmów z JC i mam zaznaczona, ze chce zobaczyć jeszcze 32 filmy lecz z tego co patrzyłem to około 10 z tych filmów już widziałem więc jestem zadowolonym fanem Jackie Chan'a :D
Jedne z najlepszych scen walki jakie kiedykolwiek widziałem były te w Dragons Forever...
Półobrót Chucka się kryje!
Ja oglądałem bardzo dużo filmów z Jackim.Nie wiecie skąd mozna zdobyć mit jakaś stronka do sciągniecia czy coś?
Ja widziałem 44 . Mój ulubiony to Nowa policyjna opowieść
ale wszystkie inne też mi się bardzo podobały. Jackie to mój ulubiony aktor
Nowa Policyjna Opowieść to też mój ulubiony film potrafi wzruszyć momentami rozbawić.Dobra fabuł,świetne sceny walki.
Ja widziałem 66 ale ciągle uzupełniam braki. ulubiony to oczywiści opowieść policyjne. Zauważyłem, że nie ma tu filmu pod tytułem "Fire Dragon", który jest przemontowanym "fantasy mission force" i Jackiego zastępuje w nowych scenach dubler.
http://www.dighkmovies.com/v5/297/297.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Fire_Dragon
ja widziałem 50 filmów z jackie chanem i nadal poszukuje filmy z nim!!
chcialbym zobaczyc wlasnie fantasy mission force...nie wiesz gdzie mozna ten film sciagnac czy cos trudno dostepny jest...
widział ktoś z was film jackiego chana miracles!!! super sceny walk kurde musze przyznac zarabista choreografia :D
Wow! Jak widzę takie posty jak "tylko 19 filmów" itd. to się czuje trochę zdołowany ja oglądałem tylko 11 filmów i zamierzam ten wynik poprawić na przykład do takich "tylko 20" filmów. Mam dużo jego filmów na DVD tylko gdybym miał tyle czasu co płyt...
Kolejność przypadkowa (może poza dwoma pierwszymi) z resztą i tak pewnie wszystkich nie wymienię:
1. "Zgadnij kim jestem"
2. "Wyścig Cannonball"
3. "Wyścig Cannonball 2"
4. "Zbroja Boga"
5. "Zbroja Boga 2: Operacja Kondor"
6. "Pijany mistrz" (a także jego skróconą wersję znaną jako "Pijany smok")
7. "Legenda pijanego mistrza"
8. "Wąż w cieniu orła"
9. "Siedem pięści"
10. "Wejście smoka" (statystował ale jest w filmografii)
11. "Wściekłe pięści" (tak jak wyżej)
12. "Zwycięzcy i grzesznicy"
13. "Interes na kółkach"
14. "Na celowniku" (znany pod wieloma innymi tytułami)
15. "Moje szczęśliwe gwiazdki" (też znany pod wieloma tytułami)
16. "Miejski łowca"
17. "Wieczne smoki"
18. "Policyjna opowieść"
19. "Policyjna opowieść 2"
20. "Policyjna opowieść 3: Superglina"
21. "Atomowe uderzenie" (znane też jako "Pierwsze uderzenie")
22. "Przyjemniaczek"
23. "Szybszy od błyskawicy"
24. "Draka w Bronksie"
25. "Gliny" (epizod, ale zawsze)
26. "Godziny szczytu"
27. "Godziny szczytu 2"
28. "Godziny szczytu 3"
29. "Smoking"
30. "Medalion"
31. "Wspaniały"
32. "Kowboj z Szanghaju"
33. "Rycerze z Szanghaju"
34. "Agent z przypadku"
35. "Nowa policyjna opowieść"
36. "W 80 dni dookoła świata"
37. "Mit"
38. "Niania w akcji"
39. "Zakazane królestwo"
Chyba wszystkie jakie widziałem do tej pory, ale cały czas nadrabiam, więc lista jeszcze urośnie. Pozdrawiam fanów Jackie'go.
No w mordę kopane, zapomniałem o jednym. Rozumiecie?! Wypisałem tyle filmów i pominąłem jeden! Ech...no masakra, a prawie się udało xD.
Tak więc:
40. "Młody mistrz" (to dlatego, że się pomyliłem, nie wiem czemu ale ubzdurałem sobie, że ta 18-minutowa walka z tym podstarzałym zbirem była w filmie "Siedem pięści").
Ja widziałam ok. 60 filmów i wciąż z chęcią oglądam je jeszcze raz mimo, że już je oglądałam. ;*** Mój ulubiony to "Godziny szczytu 3"
Legenda pijanego mistrza ,Kowboje z Szanghaju , godziny szczytu 1-3, Rycerze z Szanghaju, Niania w akcji, Kung fu panda (głos. Nie wiem ,czy to się zalicza ,ale okey ;p ), wejście smoka, Smoking, Ostrze róży, Karate Kid, nasza niania jest agentem,.
Ale chcę obejrzeć więcej. Kocham Jackie Chana ♥ !!
53 :) po piątku 54 :) TV4 nadrobi mi jeden tytuł :) ostatnio często puszczają filmy azjatyckie co bardzo mi się podoba :) śledźcie program ;)
Nie, "Miejskiego łowce" nie, ale fakt fajny też :) chodzi mi o piątkowy film o 21:00 "Serce smoka / Long de xin " :)
no dzieki za cynk na pewno obejrze... no nie.. nie na pewno w koncu to magiczny piatek %% ale postaram sie :D
Ja 48 filmów ;)
Ulubione to:
1.Niania w akcji
2.Wąż w cieniu orła
3.Pijany mistrz
4.Godziny szczytu 2
5.Godziny szczytu 3
6.Godziny szczytu 1
7.Kowboj z szanghaju
8.Rycerze z szanghaju
9.Karate kid
10.Tajemna księga węża i żurawia
11.Interes na kółkach
12.Serce smoka
13.Zakazane królestwo
14.Nasza niania jest agentem
15.Agent z przypadku
16.Pierwsze uderzenie
17.Przyjemniaczek
18.Zgadnij kim jestem
Wg. Filmwebu - 85 (role większe, mniejsze, cameo i dubbing), odliczając te w ktorych pełnił jedynie rolę producenta lub stuntmana :)