obejrzałeś: 19 tytułów
średnia ocena: 8,0
Jedyny film jaki nie przypadł mi do gustu z nim, który oglądałem to Revolwer.
Obejrzałeś: 15 tytułów
Średnia ocena: 8.0
Revolver był "trochę" zagmatwany i chyba nie chcę go oglądać ponownie. Gość wogóle zaczął grać w samych prawie thrillerach i innych kryminałach, a świetnie sprawdzał się w takich filmach, w których zapomina się o tym, że ma się mózg, jak Adrenalina.
ADRENALINA RZĄDZI!
obejrzałeś: 18 tytułów
średnia ocena: 7,1
I jedynym, który mi się nie podobał, a może tylko podobał się najmniej było 13 :-)
pozdro dla wielbicieli filmów z Jasonem :-)
Też jestem fanem Jasona :) 26 filmów już mam obczajonych z najnowszym Safe na czele ;) Najgorszy film w jakim zagrał to niestety wypociny pana Uwe Bolla o jakimś tam królu:/ żenada.
A najlepszy jak do tej pory to Transporter! pozdro:)
wez czlowieku sie ogarnij. tu sie wypowieda na temat filmow i aktora a nie po to zeby sie sapac. i uwierz ze nie chcial bys zebym ci odpisal na ten twoj durny komentarz
Baa jak oceniasz filmy po tym, że nie lubisz aktora i dajesz same 1... Właśnie takich ludzi filmweb powinien wyeliminować z oceniania...
Czy uważasz, że kobiety nie są zainteresowane tego typu materiałami? Czy widok rozebranego mężczyzny nie działa na nie podniecająco? Jak zareagują na widok kochające się pary?
widać że to bardzo samotna osoba, za wszelką cene próbuje zwrócić na siebie uwage, mimo że ludzie przestają mu odpisywać, nie chodzi teraz o ten temat ale również o inne gdzie sieje chaos byle by ktoś mu coś odpisał
Zapytaj kobietę czy ma to dla niej znaczenie, odpowie – nie. Zapytaj czy chciałaby mieć partnera z małym penisem… Co odpowie?
z udziałem tej osoby:
obejrzałeś: 18 tytułów
średnia ocena: 7,8
Wszystkie z nowszych obejrzałam, teraz czas na starsze filmy.
Statham jest świetny, mój ulubiony aktor :)
obejrzałeś: 18 tytułów .... najlepsze: Przekręt (9), Teoria Chaosu (8), Włoska robota (8)
średnia ocena: 6,7 ...najgorsze: Tylko Jeden, Zabójca,
chcesz obejrzeć: 8 tytułów (w tym Revolver, London, Porachunki)
obejrzałeś: 26 tytułów
średnia ocena: 8,8
Nie podobał mi się: w imię króla z jego udziałem, london i te duchy marsa taki sobie ale większośc filmów z nim jest cool np adrenalina! Zajebisty!
z udziałem tej osoby:
obejrzałeś: 27 tytułów
średnia ocena: 7,0
chcesz obejrzeć: 8 tytułów masz ulubionych: 11 tytułów
Nie podobało mi się tylko "13", gdzie sobie przez ponad pół filmu w łeb strzelali...No i jeszcze "Duchy marsa" cholera co to było męka jakaś... A tak to wszystko na dosyć wysokim poziomie, co widać po moich ocenach :)
z udziałem tej osoby:
obejrzałeś: 6 tytułów
średnia ocena: 7,5
chcesz obejrzeć: 9 tytułów
masz ulubionych: 2 tytuły
z udziałem tej osoby:
obejrzałeś: 17 tytułów
średnia ocena: 9,2
masz ulubionych: 15 tytułów
I oczywiście mam zamiar oglądać dalej ;)
Mi zdecydowanie nie przypadły do gustu obie części Adrenaliny.
Max daj spokoj, nie karm trolla. Widzisz ze kolega o duzo mowiacym nicku nie ma nic do powiedzenia w tym temacie (przepraszam za blendy pisze z tel.)
Obejrzałeś 12 tytułów
średnia ocena: 3,2
Właśnie przypomniało mi się, że muszę obejrzeć jeszcze kilka filmów z jego udziałem, bo średnia coś za wysoka...