Jak w temacie - piszcie swoje top 10 filmów, w których wystąpił Johnny.
Moje top 10:
1. Sweeney Todd
2. Benny & Joon
3. Czekolada
4. Piraci z Karaibów
5. Pakt z Diabłem
6. Charlie i Fabryka Czekolady
7. Co Gryzie Gilberta Grape'a
8. Edward Nożycoręki/Wrogowie Publiczni, nie mogę się zdecydować
9. Blow
10. Wakacje w Kurorcie