Jeszcze niedawno nie cierpaiłem Juliette
Denerwowała mnie w "Cold Creek Manor' i "Picture Claire"
Potem niechętnie obejrzalem horror "Czwarte piętro" i nawet mi się spodobała ;p
Dopiero po "Witaj święty Mikołaju" naprawde mi się spodobała xD
Potem były "Za młoda by umrzeć", "Kalifornia", "Mężowie i Żony", "Krwawy Romeo", "Co gryzie Gilberta", "Dziwne dni", "Urodzeni mordercy", "Gorsza siostra" a przede wrzystkim "Przylądek strachu".....
Uwielbiam ją :D szkoda że od dawna nie zagrałą nic ciekawego ;(
Głos też ma fajny ----> super piosenka "Hot Kiss"