Dno totalne, nie ma nad czym zbytnio się rozwodzić. Tego "aktora" jak i fanów jego produkcji, należałoby w ekspresowym tempie przesiedlić na Madagaskar.
czy ja wiem? mimo, że nie znam się na grze aktorskiej i tym podobnych sprawach to jednak wydaje mi się, że nie jest taki najgorszy. Fakt-nie ma zbyt dużego doświadczenia, ale (jak już gdzieś to pisałam) porównajcie go do braci Mroczków. nie to, żebym go broniła, ale on jednak ukończył jakąś tam szkołę aktorską...czyli, że niby coś tam wie...
pozdrawiam...
no niby fakt, ale spójrz też na to z innej strony... dajmy na to Pawła Małaszyńskiego. gdyby nie Oficer to ja nie wiedziałabym kto to jest, potem była Magda M...i to głównie chyba te dwie role przyniosly mu większą ''sławę'', no niby wcześniej zagrał ''Sukience'' ale tego filmu niestety nie ogladałam.
w tym wypadku może być podobnie, Zakościelny młody jest, imponującego dorobku jeszcze nie ma, ale wydaje mi się, że się wyrobi.
Dla mnie jakikolwiek "aktor" zniżający się do ról w serialach czy filmach produkcji tvn/polsat itp. automatycznie przestaje być aktorem.
ale w serialach tylko produkcji polsat/tvn? bo (moim zdaniem) np George Clooney jest dobrym aktorem, a grał w serialu...
trzeba podziękować osobom pokroju braci mroczków, herbusiowej, leńskiej, bo to (według mnie) właśnie dzięki takim osobistością gra w serialu kojarzy się z tandetą...
Całe szczęście nie oglądam seriali i nie znam osób które wymieniłaś. Akurat "Ostry Dyżur" był o klasę wyższym serialem, niż polskie nieudolne kopie kopii z tvn.
leńska grała w kryminalnych wierzbicką...mroczkowie- m jak miłość (telenowela polska), herbusiowa- tancerka, która zaistniała w TzG i robi ''kariere''...mniejsza o to, w każdym razie dajmy na to Kamila Maćkowiaka...w teatrze gra niesamowicie, Korowód z jego udziałem też mi się podobał, a aktor ten gra w serialach, min właśnie kryminalnych czy oficerach...ostry dyżur...no z tym akurat muszę sie zgodzić, że jest o wiele lepszy, ale na nasze, polskie realia jest kilka też dobrych seriali... ''polskich nieudolnych kopii kopii z tvn''- nie wszystkie seriale są takie badziewne, mi np. do gustu przypadło kilka...ja oglądałam kilka(oficerowie, magda m, twarzą w twarz, kryminalni, czasami pitbulla), na chwile obecną w czasie wolnym zamist przed elewizorem siedzę w internecie...