Megan FoxI

Megan Denise Fox

7,1
13 878 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Megan Fox

Ale okropna makrela, wygląda na wczorajszą.

Fruit_fack

A jakbys ją tak zobaczył w realu to na pewno byś nie chciał ruchac nie?

amary

W przeciwieństwie do ciebie nie jestem amatorem plastiku i nie idę do łóżka z byle kim.

Fruit_fack

Dlaczego od razu plastiku?

amary

Po prostu wygląda sztucznie, a nawet jeśli nie przeszła szeregu operacji plastycznych to i tak nie jest w moim guście.
Nie jestem amatorem wielkich piersi, warg czy "potężnego dupska". Na pewno nie jest to osoba wartościowa, a ja nie z tych co "lubią podupczyć". To kolejna gwiazdka z CKM'a. Pozdrawiam...

Fruit_fack

Ale twój temat wygladał jakbyś był jakimś trollem, teraz widzę że nie jesteś :) / Więc jaka aktorka jest w twoim typie?

Fruit_fack

Wow. Albo grasz faceta innego niż każdy albo jesteś wyjątkiem :P

carrie1985

Czyli jestem wyjątkiem;]
Po prostu nie oceniam ludzi po wyglądzie, po charakterze.
A korzystanie z każdej nadarzającej się okazji (bo fajna laska) jest dziecinne i nieodpowiedzialne. Grozi syfilisem, ciążą lub inną chorobą weneryczną.

Co do aktorek w moim typie to nie chce mi się rozpisywać (piszę na klawiaturze ekranowej), ale na ulicy codziennie widzę dużo ładnych kobiet.

Fruit_fack

Ja nic do Megan nie mam poza tym że jest kiepską aktorką. To co robi z własnym ciałem to jej sprawa. Wydaje mi się, że tu raczej nie chodziło przedmówcom o ocenianie kobiety po wyglądzie tylko o czysta chęć jej zaliczenia. Wiadomo, że się z taką nie ożenisz ale chętnie zaliczysz tak dla zasady :) Oczywiście nie ocenia sie ludzi po wyglądzie ale każdy człowiek ma w sobie taki myk który się nazywa pierwsze wrażenie i na tej podstawie dokonuje różnych ocen nawet jeśli nie są one teoretycznie zgodne z jego ogólnie przyjętymi zasadami. Wstawka o syfilisie była dziwna, ale nie na tyle odtrącająca, abym nie odpowiedziała :P

Fruit_fack

A w jaki sposób możesz ocenić Megan po charakterze?

amary