Pokażna sumka nie powiem.Podobno w Iniach to wielka gwiazda , nie oglądałam z nimżadnych fimów , przyblizycie mi jego osobę , jest atkim dobrym aktorem , ze jest taki znany?
W Indiach jest uznawany za Boga :p Sporo o Nim możesz się dowiedzieć tutaj http://www.shahrukhkhan.pl/biografia.htm
Nie powiem, Ci jaka jest Jego gra aktorska, bo się chyba na tym nie znam za bardzo. W każdym razie ja Go uwielbiam. Jak oglądam jakiś film z Nim, to od razu mi się humor poprawia :)
Nie wiem jakie filmy lubisz, ale polecam Ci "Nigdy nie mów żegnaj",
"Chak De! India"| lub "Don". Poleciłabym bym Ci "K3G", "KHNH" albo "OSO", ale nie wiem czy lubisz "kiczowate" (jak to niektórzy nazywają) filmy...
Pozdrawiam! ;)
Teraz zobaczyłam, że Twój jedyny indyjski film, który widziałaś to "Rebeliant" (chyba). Jeśli przypadł Ci do gustu ten aktor (Aamir Khan), to polecam "Fanaa" http://www.filmweb.pl/f266331/Unicestwienie,2006 , podobno 3. lipca ma lecieć w TVP1 :)
Ja napiszę coś takiego. Ja także nie znam się na grze aktorów. To znaczy ie potrafię patrzeć na to profesjonalnie. Ale dla mnie to on jest świetnym aktorem. Niektórzy uważają, że nie ma talentu. Dlaczego ponieważ w w większości grywał w bardziej romantycznych filmach. Gdzie przede wszystkim płakał, wdychał, tańczył, "śpiewał" i wzdychał. I nadano mu tytuł amanta filmowego. A czemu? Może to właśnie, my, widzowie zaszufladkowaliśmy go w tym typie filmów na kilkanaście lat. Reżyserzy woleli dawać mu kolejne role Rahula, Amana niż jakiegoś Dona. Wiedzieli, że kolejna nieszczęśliwa miłość się lepiej sprzeda. Więc nie woleli eksperymentować. I troszkę mi tego żal. Bo talent SRK troszkę przez ostatnich lat się zmarnował. Pokazał on właśnie w filmach Don, OSO, Chak De India, Rab De Bana Di Jodi, Billu, że ma talent. I moim zdaniem potrafi zagrać on każdego typa bohatera.