Przede wszystkim : "Przed Egzekucją", "Thelma and Louise", "Olej Lorenza" ! Wybitne role!
Później świetna w "Mamuśka", "Małe kobietki","Byki z Durham", "Czarownice z Eastwick", "Rocky Horror Picture Show".
Nie widziałem jeszcze jej wszystkich filmów więc w razie czegoś będę dopisywał :>
z tych które widziałem: Zagadka nieśmiertelności, Thelma i Louise, Rocky Horror Picture Show, Olej Lorenza, Czarownice z Eastwick :)
Byki z Durham, Biały pałac, Czarownice z Eastwick, Olej Lorenza, Thelma i Louise, Mamuśka, I będę żyć, Przed egzekucją, Mila księżycowego światła, Rocky Horror Picture Show. Ogólnie moim zdaniem jest rewelacyjna w każdym filmie ;*
Przede wszystkim Przed Egzekucją i Olej Lorenza, patrzyłam na nią jak zaklęta, ale w zasadzie w dużej większości filmów, w których ją widziałam, była fenomenalna, bo to na prawdę wielka aktorka i za mało doceniona, moim zdaniem.
No szkoda,że nie dostała więcej nagród, ale w sumie to nie przejmuję się tymi rankingami itd... Ważne, że ja ją kocham <3
Mnie rankingi jakoś też za bardzo nie obchodzą, bo to co ludzie powiedzą to już jest ich problem, nie mój, ale byłabym bardziej usatysfakcjonowana, gdyby jedna z moich największych inspiracji dostawała to na co zasługuje, ale trudno, dobrze, że ma Oscara, bo gdyby nie miała to już w ogóle straciłabym wiarę w ludzkość :)