Oczywiście miałam, styczność z tym anime ale w dzieciństwie. Pamiętam tylko urywki, które mnie
fascynowały, ponieważ oglądałam to dość chaotycznie gdyż telewizja była jaka była ..
Jestem zielona w tych wszystkich seriach, zacząć od początku?
I gdzie można obejrzeć w miarę z dobrą jakością po polsku?
Warto.
Ja jestem na 4 odcinku, oglądam serię po raz pierwszy. Wstyd przyznać, ale seria jest prawie tak stara jak ja i nigdy jej nie widziałem...
http://www.grupa-mirai.pl/odcinki/
Tutaj masz dobrej jakości odcinki w oryginalnej wersji językowej, z PL napisami. Kliknięcie na link wysyła cię na stronę MEGA, zarazem proponują zainstalować JDownloader. Zrób to, bo bezpośrednio ściągnąć się nie da.
Udanej zabawy!
Ja też jak na razie skończyłam na 4 odcinku i nie wiem czy to ja mam takie dziwne poczucie humoru, ale oglądając byłam spłakana ze śmiechu. Oglądam na kinomanie, jakość marna, ale do przeżycia. no i oczywiście wszystko za darmo, bez rejestracji, limitów itp itd.
co masz na myśli pisząc tysiące innych serii? Ja chciałam zacząć od początku, nie lepiej będzie jak obejrze najpierw pierwszą serię? a później po kolei resztę żeby to się jakoś trzymało kupy?
Ja nie oglądałem od początku a mimo to pokochałem DB od pierwszego obejrzenia :) Ale wiadomo, to były inne czasy, dzieciństwo, brak dostępu do internetu, rtl7 itd. W każdym razie polecam wersję z polskim lektorem, moim zdaniem ma swój klimat :P
hahaha ubawiłeś mnie niezmiernie...wydaje mi się że Twoja ocena i ten mierny komentarz nie jest warta jakiejkolwiek uwagi...
Jak najbardziej jest, ale żeby zrozumieć fenomen i magię DB trzeba obejrzeć minimum z 10 odcinków. Tak mi się przynajmniej wydaję.