PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=94334}

Dragon Ball

1986 - 1989
8,3 65 tys. ocen
8,3 10 1 65020
8,1 11 krytyków
Dragon Ball
powrót do forum serialu Dragon Ball

Oczywiście miałam, styczność z tym anime ale w dzieciństwie. Pamiętam tylko urywki, które mnie
fascynowały, ponieważ oglądałam to dość chaotycznie gdyż telewizja była jaka była ..
Jestem zielona w tych wszystkich seriach, zacząć od początku?
I gdzie można obejrzeć w miarę z dobrą jakością po polsku?

Diablicaaa

Warto.
Ja jestem na 4 odcinku, oglądam serię po raz pierwszy. Wstyd przyznać, ale seria jest prawie tak stara jak ja i nigdy jej nie widziałem...

http://www.grupa-mirai.pl/odcinki/
Tutaj masz dobrej jakości odcinki w oryginalnej wersji językowej, z PL napisami. Kliknięcie na link wysyła cię na stronę MEGA, zarazem proponują zainstalować JDownloader. Zrób to, bo bezpośrednio ściągnąć się nie da.
Udanej zabawy!

_guchy_

No jest tego sporo, ale napewno się zabiorę.

Diablicaaa

Ja też jak na razie skończyłam na 4 odcinku i nie wiem czy to ja mam takie dziwne poczucie humoru, ale oglądając byłam spłakana ze śmiechu. Oglądam na kinomanie, jakość marna, ale do przeżycia. no i oczywiście wszystko za darmo, bez rejestracji, limitów itp itd.

ocenił(a) serial na 2
Diablicaaa

Są tysiące innych serii, które są naprawdę warte uwagi. Ten tytuł nie jest.

rascal0pl

co masz na myśli pisząc tysiące innych serii? Ja chciałam zacząć od początku, nie lepiej będzie jak obejrze najpierw pierwszą serię? a później po kolei resztę żeby to się jakoś trzymało kupy?

ocenił(a) serial na 10
Diablicaaa

Ja nie oglądałem od początku a mimo to pokochałem DB od pierwszego obejrzenia :) Ale wiadomo, to były inne czasy, dzieciństwo, brak dostępu do internetu, rtl7 itd. W każdym razie polecam wersję z polskim lektorem, moim zdaniem ma swój klimat :P

ocenił(a) serial na 10
rascal0pl