Homeland

2011 - 2020
7,9 67 tys. ocen
7,9 10 1 67333
7,6 20 krytyków
Homeland
powrót do forum serialu Homeland

Dziecko sezon 4

ocenił(a) serial na 8

Wiem, że niedługo premiera i wszystko się wyjaśni, ale ciekawi mnie jedna rzecz.
Obejrzałam zwiastun:
https://www.youtube.com/watch?v=NQYkGeeSfJ4 i w 0:39 pojawia się dziecko Carrie.

I teraz się zastanawiam - czy to dziecko jest niedorozwinięte? Bo wygląda jakby miało płodowy
zespół alkoholowy. Jak wiemy Carrie prawie całą ciążę chlała. To by było logiczne.
Jakoś wierzyć mi się nie chce, że ono jest po prostu aż tak brzydkie.

ocenił(a) serial na 8
kilo_alfa

Kto wie może tak jest(nie znam się na tym). Ale jeśli to prawda to jest to tylko jej wina. W sumie mam pytanie: po co było to wszystko co Carrie robiła w trzecim sezonie?. Bo moim zdaniem po NIC, nic na tym nie zyskała poza pseudo karierą... Powiem tak jeśli masz rację dobrze jej tak i szkoda mi tego dzieca.

ocenił(a) serial na 8
WOLVERINE55

Masz na myśli probę ratowania Brody'ego, próbę postępowania właściwie, czy donoszenie ciąży? Oczywiście, że to jej wina, alkohol plus leki to zabójcze połączenie dla płodu. Ona od początku nie chciała tego dziecka, przez kilka miesięcy była jakby w fazie zaprzeczania (miała całą szufladę z kilkunastoma testami ciążymi, wszystkie pozytywne, tak jakby za każdym razem robiąc je, miała nadzieję, że nie jest jednak w ciąży). Potem gdy urósł jej brzuch, to się stało realne, przestraszyła się, więc poszła do lekarza. Po pierwsze wiedziała, że jest za późno na aobrcje, a po drugie chyba jednak nie wyobrażała sobie go nie urodzić - ale to był tylko symbol Brody'ego, a nie żywe dziecko. Nie sądzę, że samo bycie w ciąży dla Brody'ego było jakąś jej zasługą, skoro co chwila zmieniała zdanie i od początku zachowywała się nieodpowiedzialnie.