PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=875816}

Obserwator

The Watcher
6,4 28 099
ocen
6,4 10 1 28099
5,2 4
oceny krytyków
Obserwator
powrót do forum serialu Obserwator
ocenił(a) serial na 7
krzywodzioby

Też mnie to dziwi, na imdb teraz ma 8,2 średnią 6,0 a 8,2 to ogromna różnica. Ale może to się może mocno zmienić przy większej ilości głosów

dojwpl

a co tu jest do dziwienia się? :) normalne filmwebowe "ocenianie" , wiadomo że pod tym kątem lepiej sprawdzać konkurencyjne zagraniczne serwisy niż niestety nasz rodzimy..

dojwpl

Widzę, nie znam się a wypowiem. Imdb ma tendencje do zawyżania ocen i to dzieje się już od razu. Tam wielu daje bez problemu 10/10 i średnia ze startu jest wysoka. Dopiero z czasem zaczyna spadać i teraz do widać - jest 7/10 i średnia leci dalej w dół. Na Filmweb jest odwrotnie - średnia zazwyczaj idzie w górę. W każdym razie od dawna średnie na filmweb są dziwne, podobnie jak na imdb. Wiec nie tylko tutaj jest taka masakra bo na imdb również. W każdym razie serial jest kiepski i tak

Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
krzywodzioby

No właśnie!

ocenił(a) serial na 2
krzywodzioby

Mi się nie podobał. Po drugim odcinku zaczął się dłużyć. Poza tym na początku zaznaczyli, że na podstawie prawdziwych wydarzeń. A jedyne co było związane z prawdą to to, że był dom i rodzina dostała listy. Cała reszta jest zmyślona. Znając prawdziwą historie, ciężko ocenić ten serial pozytywnie.

ocenił(a) serial na 7
Azsjas

Prawdziwa historia nie jest zbyt interesująca. Tzn. byłabym zaniepokojona i zirytowana otrzymując takie listy, ale poza listami nic się nie działo, rodzina trochę pomieszkała i się wyprowadziła.
Musieli napisać fabułę od podstaw, bo inaczej serial nie miałby szans na wybicie się.

ocenił(a) serial na 2
Azzurro