Mam pomysł aby każdy z fanów Sherlocka podał w tym wątku swój indywidualny ranking
odcinków (od najlepszego do najgorszego). Za tydzień podliczymy głosy :) Tak prezentuje się
mój:
1. Skandal w Belgrawii
2. Demony Baskerville
3. Niewidomy Bankier
4. Wielka Gra
5. Studium w Różu
6. Upadek z Reichenbach
Pilota nie bierzmy pod uwagę.
1. Upadek z Reichenbach
2. Skandal w Belgrawii
3. Wielka Gra
4. Studium w Różu
5. Demony Baskerville
6. Niewidomy Bankier
1. Skandal w Belgrawii
2. Upadek z Reichenbach
3. Stadium w Różu
4. Wielka Gra
5. Demony Baskerville
6. Niewidomy Bankier
panmis, pozwól, że zacytuję bo u mnie identycznie :) :
1. Upadek z Reichenbach
2. Skandal w Belgrawii
3. Wielka Gra
4. Studium w Różu
5. Demony Baskerville
6. Niewidomy Bankier
1. Upadek z Reichenbach
2. Studium w Różu
3. Demony Baskerville
4. Skandal w Belgrawii
5. Wielka Gra
6. Niewidomy Bankier
1. Skandal w Belgravii
2. Reichenbach Fall
3. Hounds of Baskerville
4. Studium w różu
5. Wielka gra
6. Niewidomy bankier
Przepraszam za mieszanie polskich i angielskich tytułów, ale widząc "Demony" i "Upadek" zastanawiam się, o które odcinki chodzi :-)
I wiecie co? Mam nadzieję, że w styczniu powtórzymy tę zabawę, a na trzech pierwszych miejscach znajdą się odcinki sezonu 3. Czego sobie i Wam życzę...
1. Skandal w Belgravii
2. Reichenbach Fall
3. Studium w różu
4. Hounds of Baskerville
5. Wielka gra
6. Niewidomy bankier
Oo, ja też. Oby ta zabawa odbyła się jak najszybciej. :>
1. Upadek z Reichenbach
2. Studium w Różu
3. Skandal w Belgrawii
4. Wielka gra
5. Demony Baskerville
6. Niewidomy bankier
Oby :) Mam nadzieję, że trzeci sezon będzie dorównywał poziomem poprzednim :)
Na razie ranking prezentuje sie tak:
Upadek z Reichenbach 1.7
Skandal w Belgrawii 1.9
Studium w Różu 3.5
Wielka gra 3.8
Demony Baskerville 4.3
Niewidomy bankier 5.7
Tak oto:
1.Upadek z Reichenbach
2. Demony Baskerville
3. Wielka Gra
4.Skandal w Belgrawii
5. Studium w Różu
6. Niewidomy Bankier
Hmm trudno powiedzieć, bo tak naprawdę wszystkie podobały mi się jednakowo (słabiej może The Blind Banker - choć dialogi czy niektóre sceny i tak mnie rozśmieszały - no i A Scandal in Belgravia). Pierwsze cztery pozycje są "w ruchu" ;)
1. Studium w Różu
2. Wielka Gra
3. Upadek z Reichenbach
4. Demony Baskerville
5. Niewidomy Bankier
6. Skandal w Belgrawii
1.Studium w różu
2.Demony Baskerville
3.Wielka Gra
4.Upadek z Reichenbach
5.Niewidomy Bankier
6.Skandal w Belgrawii
1. Upadek z Reichenbach
2. Wielka gra
3. Studium w różu
4. Demony Baskerville
5. Skandal w Belgrawii
6. Niewidomy Bankier
1.Studium w różu
2.Upadek z Reichenbach
3.Wielka gra
4.Demony Baskerville
5.Niewidomy Bankier
6.Skandal w Belgrawii
1. Upadek z Reichenbach
2. Wielka gra
3. Studium w różu
4. Demony Baskerville
5. Skandal w Belgrawii
6. Niewidomy Bankier
:)
1. Skandal w Belgrawii!!! - zdecydowanie;) Ten odcinek to mistrzostwo, w życiu się tak nie śmiałam;)
2. Upadek z Reichenbach
3. Stadium w Różu
4. Wielka Gra
5. Niewidomy Bankier
6. Demony Baskerville
Nie potrafię wybrać który z dwóch: Skandal w Belgravii czy Reichenbach Fall są u mnie na pierwszym miejscu ;/ Dobra, i tak wygra "Reichenbach", więc niech będzie ciekawiej :D
1. Skandal w Belgravii
2. Reichenbach Fall
3. Wielka gra
4. Studium w różu
5. Niewidomy bankier
6. Hounds of Baskerville
1. Belgravia
2. Raichenbach
3. Studium
4.Baskerville
5.Gra
6.Bankier
Co do pierwszych pieciu to mam watpliwosci czy na 100% taka kolejnosc. Pewna jestem tylko, ze Bakier zawsze bedzie u mnie na ostatnim miejscu, nie lubie tego odcinka, chociaz mial kilka fajnych momentow.
1.The Reichenbach Fall
2.The Great Game
3.A Scandal in Belgravia
4.The Hounds of Baskerville
5.A Study in Pink
6.The Blind Banker
1. Reichenbach Fall
2. The Great Game
3. A Scandal in Belgravia
4. A Study in Pink
5. The Hounds of Baskerville
6. The Blind Bankier
1 The Hounds of Baskerville
2 A Scandal in Belgravia
3 The Reichenbach Fall
4 The Great Game
5 The Blind Banker
6 A Study in Pink
ps. studium 'przegrało' z pilotem, a pies baskervillów to mój ulubieniec Sherlockowski /chyba w każdym wydaniu/ :)
1. The Reichenbach Fall
2. The Great Game
3. A Study in Pink
4. The Hounds of Baskerville
5. A Scandal in Belgravia
6. The Blind Banker
Nie łapię zachwytu nad pieskiem, wybaczcie. :3
1. A Scandal in Belgravia (Irene! <3)
2. The Reichenbach Fall
3. The Great Game
4. A Study in Pink
5. The Hounds of Baskerville
6. The Blind Banker
1. The Great Game
2. The Hounds of Baskerville
3. The Reichenbach Fall
4. The Blind Banker
5. A scandal in Belgravia
6. A Study in Pink
1. A Scandal in Belgravia
2. The Reichenbach Fall
3. A Study in Pink
4. The Great Game
5. The Blind Banker
6. The Hounds of Baskerville
1. Upadek z Reichenbach
2. Demony Baskerville
3. Skandal w Belgrawii
4. Studium w Różu
5. Wielka Gra
6. Niewidomy Bankier
1. Skandal w Belgrawii - ałć;)
2. Demony Baskerville - pies najwierniejszym przyjacielem Sherlock'a (wybacz Watsonie), teks nawiązujący do Spock'a bezcenny:)
3. Upadek z Reichenbach
4. Wielka Gra
5. Niewidomy Bankier
6. Studium w Różu
Właśnie skończyłam oglądać Upadek z R., byle do nowego sezonu w styczniu 2014
1. Upadek z Reichenbach
2. Wielka gra
3. Studium w różu
4. Skandal w Belgravii
5. Demony Baskerville
6. Niewidomy bankier
chociaż właściwie trzy pierwsze są u mnie ex aequo na pierwszym miejscu ;) i oczywiście nie mogę się doczekać nowych odcinków, odliczam dni <3 :D
1. Upadek z Reichenbach
2. Skandal w Belgrawii
3. Wielka Gra
4. Studium w Różu
5. Niewidomy Bankier
6. Demony Baskerville
1.Studium w różu
2. Demony baskerville
3. Niewidomy bankier
4. Upadek z Reichenbach
5.Wielka gra
6. Skandal w Belgrawii
1. Upadek z Reichenbach
2. Wielka Gra
3. Skandal w Belgrawii
4. Studium w róży
5. Demony Baskerville
6. Niewidomy bankier
1. Skandal w Belgrawii
2. Upadek z Reichenbach
3. Wielka Gra
4. Studium w Różu
5. Niewidomy Bankier
6. Demony Baskerville
1. Studium w Różu
2. Upadek z Reichenbach
3. Wielka Gra
4. Skandal w Belgrawii
5. Demony Baskerville
6. Niewidomy Bankier
1. Upadek Reichenbach
2. Demony Baskerville
3. Wielka Gra
4. Studium w Różu
5. Niewidomy Bankier
6. Skandal w Belgrawii
1. Studium w Różu
2. Upadek z Reichenbach
3. Wielka Gra
4. Skandal w Belgravii
5. Demony Baskerville
6. Niewidomy Bankier
1. The Reichenbach Fall
2. A Scandal in Belgravia
3. The Great Game
4. A Study in Pink
5. The Hounds of Baskerville
6. The Blind Bankier
Z dwoma pierwszymi miałam problem który ostatecznie zajmie u mnie pierwsze miejsce, oba odcinki to mistrzostwo. Jenak Reichebach jest górą gdyż żaden inny nie zachwiał tak moimi emocjami.
Właściwie mógłbym podpisać się pod Twoim postem :) ...również mam dylemat który odcinek umieścić na pierwszym miejscu i powiedzmy, że minimalnie skłaniałbym się właśnie w stronę finałowego epizodu.
1.The Reichenbach Fall
2.The Great Game
3.A Scandal in Belgravia
4.The Blind Banker
5.The Hounds of Baskerville
6.A Study in Pink
3 dni do :)
zastąpię gospodarza, mam nadzieję, że się nie pogniewa....
1. The Reichenbach Fall 1,8
2. A Scandal in Belgravia 2,9
3. The Great Game 3,1
4. A Study in Pink 3,3
5. The Hounds of Baskerville 4,2
6. The Blind Banker 5,5
ps. jeżeli coś pomieszałam, to niechcący....
1. The Reichenbach Fall
2. A Scandal in Belgravia
3. The Great Game
4. A Study in Pink
5. The Hounds of Baskerville
6. The Blind Banker
2 dni ! :>
1.The Reichenbach Fall
2. A Scandal in Belgravia
3. A Study in Pink
4. The Great Game
5. The Hounds of Baskerville
6. The Blind Banker
Musiałam to wszystko dokładnie przemyśleć i przetasować kilka odcinków. Na świeżo po trzeciej serii moja klasyfikacja przedstawia się następująco:
1. Reichenbach Fall
2. His last vow
3. A Scandal in Belgravia
4. The Empty Hearse
5. The Sign of Three
6. A study in pink
7. The Great Game
8. The Hounds of Baskerville
9. The Blind Bankier
1. The Hounds of Baskerville
2. A Scandal in Belgravia
3. The Blind Bankier
4. The Great Game
5. A study in pink
6. Reichenbach Fall
7. His last vow
8. The Empty Hearse
9. The Sign of Three
1. His Last Vow
2. Reichenbach Fall
3. A Study in Pink
4. The Great Game
5. The Sign of Three
6. A Scandal in Belgravia
7. The Empty Hearse
8. The Hounds of Baskerville
9. The Blind Banker
Kurcze... ciężkie pytanie... Myślę i myślę i się waham.... Jak na razie tak, ale w sumie to sama już nie wiem... Niech będzie:
1. The Empty Hearse
2. His Last Vow
3. A Scandal in Belgravia
4. Reichenbach Fall
5. The Great Game
6. A Study in Pink
7. The Sign of Three
8. The Blind Banker
9. The Hounds of Baskerville