PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=479538}

Synowie Anarchii

Sons of Anarchy
2008 - 2014
8,1 60 tys. ocen
8,1 10 1 60089
7,7 13 krytyków
Synowie Anarchii
powrót do forum serialu Synowie Anarchii

A ja się pytam: czy Tara jest taka tępa, że wymyśla ciąże ktorą rzekomo "zabiła" Gemma? Czy
włożyła sobie parutygodniowy martwy płód w majtki? Wystarczy jedno badanie i od razu wyjdzie, że
ściemniała. Chyba, że wszystko to było by dostac podpis Jaxa na papierach... co ogólnie byłoby
mocno przesadzone.
A odcinek chyba najsłabszy ze wszystkich tego sezonu.

ocenił(a) serial na 10
Sined

Nie znam się na medycynie, ale Tara miała woreczek ze swoją własna krwią, o ile się nie mylę, więc pewnie będzie trudniej udowodnić, że ściemniała. Gdyby wsadziła jakikolwiek woreczek z jakąkolwiek krwią to oszustwo wyszłoby na jaw szybko. Poza tym jest lekarzem i może trzymać sztamę z innymi lekarzami, a zwłaszcza z Margaret. Ugadać się tak, żeby było przeciwko Gemmie.
Tak, to wszystko było po to, żeby Jax uwierzył, że jego matka jest szalona i nie cofnie się nawet przed morderstwem nienarodzonego wnuka byle tylko nie pozwolić Tarze na zrealizowanie jej planów co do bezpieczeństwa dzieci.

Nie znoszę Tary od pierwszego spojrzenia w pierwszym odcinku pierwszego sezonu, ale po tym co robi od niedawna mam nadzieję, że nie dożyje końca szóstego sezonu :P

Canis_Luna

dlaczego prawie nikt jej nie lubi? gdy si wchodzi między wrony trzeba krakać tak jak one. teściowa ją wrobiła w więzienie, a ona chodziła do Otto tylko po to, żeby pomóc klubowi, a raczej Jaxowi. Clay o mały włos jej nie zabił. Wykształcona, inteligentna dziewczyna po prostu dostosowała się do bagna, w które trafiła z miłości do tego - nie powiem kogo.

ocenił(a) serial na 8
rzurawina

Toric ją wrobił w więzienie.

Madoq

"dlaczego prawie nikt jej nie lubi?"