Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kinoteka
Warszawa, Plac Defilad 1
Repertuar dla kina Kinoteka jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Rodzina spotyka się na prowincji na chrzciny. Wanda i Tadeusz organizują uroczystość, Małgorzata przybywa z przyjaciółką, a były mąż Andrzej wraca z Australii z nowym towarzystwem.
Nieśmiały Koszmarek musi chronić zaprzyjaźnione potwory przed uprzedzeniami mieszkańców pobliskiego miasteczka oraz przed dyrektorem cyrku poszukującym nowej "gwiazdy".
Portret literackiej ikony XX wieku, której życie i twórczość wciąż inspirują i poruszają kolejne pokolenia. Agnieszka Holland podąża śladami Franza Kafki, budując z najważniejszych momentów jego życia niezwykłą mozaikę.
Kicia Kocia i jej przyjaciele wracają z nowymi przygodami! Tym razem odwiedzą dentystę, pobawią się w aptekę, nauczą radzić sobie ze złością, poznają ogródek i powitają wiosnę. Na dodatek Kicia Kocia przedstawi widzom swojego braciszka Nunusia!
Mistrz mieszanych sztuk walki Mark Kerr musi poradzić sobie z wewnętrznymi demonami i małżeńskim kryzysem, by być gotowym do walki o najważniejsze trofeum w karierze.
Film przedstawia postać Jacka "Budynia" Szymkiewicza - nietuzinkowego, utalentowanego artysty i osobowości scenicznej, znanego z wyjątkowych, poetyckich tekstów i pasji do muzyki. Postać Budynia ukazana jest bez kategoryzacji, specjalnych ubarwień i ustalonej tezy. Był twórcą niebanalnym, trudnym do uchwycenia, czułym i empatycznym, ale także nieoczekiwanie szalonym i kontrowersyjnym. W filmie pojawiają się jego wypowiedzi, rozmowy z przyjaciółmi oraz wywiady ze znanymi osobowościami sceny muzycznej, którzy byli mu bliscy. Całość wsparta jest kolażami video oraz animacjami, które stanowią symboliczny wyraz jego natury uwidocznionej w tekstach jego piosenek. Film podejmuje temat relacji międzyludzkich, zdrowia psychicznego, uzależnień oraz społecznych przekroczeń, a wszystko dzieje się na tle społecznego przełomu lat 90-tych ubiegłego wieku, polskiej sceny niezależnej i świata artystycznego. Obserwujemy, jak muzyka może stać się sposobem na życie, formą terapii i autokreacji, choć wiąże się z tym wiele trudnych decyzji i wyzwań.
Monia, introwertyczna wampirzyca, żyje spokojnie w domu seniora, aż odkrywa ją Czarek. Gdy pojawia się drugi wampir – przemieniony przez nią Mirek – Monia staje przed wyborem: zabić go, by chronić pensjonariuszy, czy pozwolić, by nocne życie pokazało mu swoje piękno.
Tajemniczy pisarz zaprasza grupę młodych aktorów do pracy nad adaptacją swojego scenariusza. Jednak próby w odciętej od świata posiadłości szybko zamieniają się w koszmar – uczestnicy zaczynają ginąć jeden po drugim, a granica między fikcją a rzeczywistością staje się coraz bardziej nieuchwytna. Pozostaje tylko jedno pytanie: kto – lub co – stoi za morderstwami?
Rok 1944, górska wioska Vermiglio. Życie rodziny nauczyciela zmienia się bezpowrotnie, gdy pojawia się Pietro – dezerter uciekający przed frontem, którego obecność wprowadza niepokój i budzi nowe emocje.
"Bugonia" podąża za dwoma młodymi mężczyznami, którzy mają obsesję na punkcie spisków. Porywają szefową dużej firmy, przekonani, że jest kosmitką zamierzającą zniszczyć Ziemię.
Historia złodzieja, szulera i chuligana, który, by uniknąć więzienia, udaje niepoczytalność. Trafia do szpitala dla umysłowo chorych, gdzie twardą ręką rządzi siostra Ratched.
Porzucony przez żonę Carey zwraca się po radę do zaprzyjaźnionego małżeństwa, które żyje w otwartym związku, co wywołuje katastrofalne skutki dla całej czwórki.
Katak bardzo chce dorosnąć, ale nadal wygląda młodziej od rówieśników. Do tego mało kto wierzy, że jest samodzielny. Niezwykła oceaniczna podróż obróci jednak jego życie o 180 stopni. Nadszedł czas, aby podbić wielką Północ!
Zahartowany w boju generał, podjudzany przez żonę, pragnie wypełnić przepowiednię, aby zostać władcą Pajęczego Zamku. Dążąc do celu, popełnia kolejne zbrodnie.
Kiedy Mary zostaje uwikłana w publiczny skandal, a rodzina mierzy się z kłopotami finansowymi, stają wobec widma społecznej kompromitacji. Crawley'owie muszą pogodzić się ze zmianami i pozwolić, by to następne pokolenie poprowadziło Downton Abbey w przyszłość.
Marianne, po nieudanej randce spotyka na promie Tora, który tam szuka przypadkowych spotkań z mężczyznami. Jego podejście do spontanicznej intymności skłania ją do kwestionowania norm społecznych i rozważenia nowej formy relacji.
Ulica w centrum Warszawy. Arjun wyemigrował do Polski ponad dekadę temu z Indii i wciąż zmaga się z poczuciem wyobcowania. Aby pokonać bariery między sobą a pełnym niepokoju krajem, zaczyna filmować swoich sąsiadów, odkrywając mozaikę ukrytych historii, wspólnych tęsknot i fascynujących postaci: listonosza, który oprócz listów dostarcza również recepty na samotność czy przybysza z Damaszku, starającego się odtworzyć z pamięci swoje rodzinne miasto. Z nieco ponad kilometrowej Wilczej wyłania się obraz współczesnej Europy, a Polska, często postrzegana jako nieprzyjazna i konserwatywna, w obiektywie reżysera zyskuje czuły i pełen humoru portret.
Maćka, młodego AK-owca, ogarniają wątpliwości co do sensu prowadzenia dalszej walki zbrojnej, tym razem przeciw komunistom. Zabicie sekretarza PPR, Szczuki, jest ostatnim zadaniem, które ma wykonać.
Milton, zdolny student chemii, ucieka z ośrodka odwykowego dla narkomanów wraz z tajemniczą, atrakcyjną i złą Skyler. Dziewczyna namawia go do produkcji amfetaminy i zabiera do opuszczonego domku w środku lasu, gdzie czeka Russell, jej niebezpieczny i narwany chłopak. Gdy sytuacja robi się coraz bardziej napięta, Milton w obronie własnej morduje Russella a ciało zakopuje. Gdy budzi się następnego dnia, psychopatyczny chłopak żyje a poranek zaczyna się dokładnie tak samo jak poprzedni i wszyscy wpadają w niekończący się, paranoiczny trip w stylu „Dnia świstaka”.
Za fasadą perfekcyjnego związku kryją się napięcia i dawne żale, które eksplodują w chwili, gdy ambicje męża legną w gruzach, a droga zawodowa żony nabiera blasku.
Ta opowieść o zdegenerowanej starszej pani, która porywa z galerii handlowej matkę i córkę, nie jest dla słabych. Nawet ci, którzy myślą o sobie w kategoriach weteranów filmowej ohydy, mogą w czasie seansu odczuwać sensacje żołądkowe. Co kieruje seniorką? Miłość do syna - potwornego mutanta z lovecraftowskim penisem. Chce, by kobieta uprawiała z nim seks i uznała, że porwanie bardziej jest zgodne z naukami Biblii niż seks z pracownicą seksualną. Brzmi jak fabuła najbardziej hardcore'owego filmu roku? A to dopiero początek. Wirujące w czołówce filmu penisy i pośladki, animowane postaci stworzone z mięsa, musicalowa sekwencja jak z późniejszego okresu kariery Judy Garland (gdyby Garland była zdegenerowaną maniaczką) - to tylko niektóre istotne punkty tej jazdy bez trzymanki.
Clay jest w dołku. Nie wie, jak uporać się ze zdradą ukochanej żony, rutyna pracy w biznesie też daje o sobie znać, a w dodatku nieprzerwanie zmaga się z problemami tożsamościowymi. Jest - jak sam mówi - "zbyt czarny dla białych i zbyt biały dla czarnych". Poznajemy go, gdy na kozetce terapeuty małżeńskiego znów wybiera duszenie emocji w sobie. Terapeuta ma dla niego propozycję: niech przeczyta sztukę teatralną "The Dutchman" z 1964 r., odnajdzie w niej siebie i odpowiedzi na trapiące go pytania. Clay zbywa tę propozycję uśmieszkiem politowania - spieszy się na kolejne spotkanie. W nowojorskim metrze przysiada się do niego wysoka, piękna i rudowłosa Lula. Kobieta pewna siebie, bezpruderyjna i ze złymi intencjami. Zaczyna się szybki zjazd do piekielnych czeluści, przy którym perypetie Michaela Douglasa z "Fatalnego zauroczenia" to żucie gumy Turbo w czasie wakacji u babci.
Luna Vachon urodziła się w legendarnej dynastii kanadyjskich wrestlerów. Jako nastolatka, w latach 70., wiedziała już, że chce bić się na ringu. Ale nie chciała być zawodniczką gorszej kategorii - jedną z tych, których pojedynki amerykańscy widzowie oglądali tuż przed przerwą na reklamy - ani jedną z kobiet, które walczyły na ringu, gdy widzowie robili przerwę na prażenie popcornu, nim między liny wejdą prawdziwi mężczyźni. Luna Vachon chciała stanąć w jednym szeregu z legendami. I stanęła. Jej spektakularna kariera trwała 22 lata: biła się dla WWF, AWA, WCW – wszystkich liter alfabetu. Jej sceniczna persona przerażała przeciwniczki i nie miała nic wspólnego z kobiecością. Z głosem delikatnym niczym skrobanie pazurami o tablicę, nastroszoną punkową fryzurą i tatuażami na twarzy, przypominała komiksowy czarny charakter. Jaka była w domowym zaciszu, kiedy gasły światła stadionu, a ona zmywała ciężki makijaż? Dokument "Lunatic. Historia Luny Vachon" to opowieść o kobiecie przerysowanej w życiu zawodowym i prywatnym. Film Kate Kroll, zrealizowany z pomocą przyjaciół, współpracowników i rodziny słynnej wrestlerki, pozwala lepiej zrozumieć fenomen amerykańskiego wrestlingu, wkurzyć się na jego wieloletnią niedostępność dla zawodniczek i poznać legendę, jaką bez wątpienia wciąż jest.
Rose to młoda aktorka, która wciąż czeka na przełom w karierze. Właśnie dostała szansę - ma zagrać obiecującą rolę, ale musi w kilka dni zrzucić 1,5 kilograma. Problem w tym, że właśnie dowiaduje się o ciąży. Jest zszokowana: operacja ginekologiczna z dzieciństwa pozostawiła w niej nie tylko traumę, ale i przekonanie, że jest bezpłodna. W dodatku ojcem dziecka jest Travis - również aktor, i to na tyle dobry, że Rose uwierzyła, iż jest w niej zakochany. Travis ma jednak toksyczną relację z matką, która kontroluje każdy etap jego życia. Rose postanawia więc sama umówić się na aborcję. W rezultacie trafia do dziwnego pastelowego motelu z regulaminem jak z innego wymiaru i przestrzeniami niczym z sennego koszmaru. Tam będzie musiała skonfrontować się ze swoimi traumami.
24 lutego 2022 roku, w dniu inwazji, ukraińskie muzea znalazły się w zagrożeniu. Ochotnicy ryzykują życie, by chronić sztukę i dziedzictwo kulturowe kraju. Film pokazuje heroiczną walkę o ocalenie tożsamości Ukrainy.
Pewna korporacja testuje śmiertelne działanie swojego napoju na grupie chętnych, a makabryczne rezultaty skrupulatnie dokumentuje. Grupa nastolatków spotyka się w czasie Halloween z legendarną zjawą. Niedobitek z masakry wraca na miejsce zbrodni z funkcjonariuszami policji, a filmowana wizja lokalna zamienia się w koszmar.
Irene straciła córkę i teraz obsesyjnie, w maszynie przypominającej bojler, podróżuje po alternatywnych wymiarach, przeskakując z jednego do drugiego. Jej cel jest jeden: znów dopaść mordercę córki i choć raz, nawet z daleka, zobaczyć ją żywą. Problem w tym, że kobieta zaczyna uzależniać się od przemocy i adrenaliny, całkowicie pogrążając się w swoim planie zemsty. O uczuciach przypomina sobie dopiero wtedy, gdy podczas kolejnego nalotu na dom zwyrodnialca poznaje nastoletnią uciekinierkę - wykolejoną dziewczynę, która staje się jej największą sojuszniczką.
Eva przyjeżdża z Berlina do Wielkiej Brytanii, by zaszyć się w utopijnej społeczności dla osób niesłyszących. Początkowo nieufna wobec alternatywnych praktyk i przekonania Mii - charyzmatycznej guru - że to świat zewnętrzny ma problem z niesłyszącymi, a nie na odwrót, zaczyna akceptować zasady panujące w grupie. Kiedy zaprzyjaźnia się z odizolowanym od rzeczywistości Mattem, mężczyzną wychowanym kolektywnie przez społeczność, na funkcjonowaniu grupy pojawiają się rysy. Okazuje się, że nawet wykluczeni potrafią piętnować i dyskryminować, a Eva odkrywa, jak łatwo się temu poddać.
Los rozdał Dougowi nie tylko znaczone, ale i zatłuszczone karty. Rozwiedziony, powolny w myśleniu, przez większość życia bezrobotny i w dodatku uzależniony od narkotyków. Żaden książę z bajki. Ale kiedy Doug znajduje pokiereszowaną syrenę, jego życie się zmienia. Co prawda syrena nie przypomina Arielki - ma aparycję klasycznego potwora morskiego i z trudem mieści się w wannie - ale Dougowi to nie przeszkadza. Wreszcie nie jest sam. Gdyby tylko nie podpadł lokalnym kryminalistom...
Jimmy to niewydarzony filmowiec, którego życie wymknęło się spod kontroli jak budżet filmu niezależnego. Całymi dniami przesiaduje w swoim zasyfionym domu, pije, ćpa i użala się nad sobą, jak przystało na prawdziwie artystycznego typa. Jakby tego było mało, wygląda na to, że porwali go kosmici. Jimmy, przerażony ale i jeszcze bardziej przekonany o swojej wyjątkowości, wchodzi w króliczą norę sieci: zaczytuje się materiałami o teoriach spiskowych, ogląda też nagrania z wynurzeniami innych porwanych przez UFO, aż krew niemal płynie mu z oczu. Wtedy na scenę wchodzi Stiggs: dawno nie widziany kumpel Jimmy’ego, jego wspólnik w tworzeniu filmowej pulpy. Wspólnie, uwięzieni w norze Jimmy’ego stawią czoło kosmitom, a przy okazji neonowej, makabrycznej jatki, wykrzyczą sobie też nawzajem pretensje i wypiorą brudy.