1- Assassin's creed II
2- Assassin's creed
3- Assassin's creed: Rvlts.
4- Assassin's creed IV: Black Flag
5- Assassin's creed III
6- Assassin's creed III: Lbrt. HD
7- Assassin's creed Brthrh.
piszcie jak wy uważacie.
1.Assassin's creed brotherhood
2.I
3.II
4.Rvlts
5.III
w inne nie grałem
wszystkie części za coś uwielbiam więc trudno powiedzieć
1. za wszystko
2. za fabułe
3. za wiele misji głównych
4. za wszystko
5. za misje desmonda