Ten film, to jakaś kpina. Zero klimatu. Oglądając go nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać. Totalna żenada!!!
-"Dzień Żywych Trupów 2" (2005)
-"Night Of The Living Dead: Resurrection" (2012)
-"Night Of The Living Dead: Re-Animation" (2012)
-"Noc Żywych Trupów 3D" (2006)
-"Wysyp Żywych Trupów" (2004)
-"Noc Żywych Żydów" (2008)
-"Złe Mięso" (2008)
-"Ziemia Żywych Trupów" (2005)
-"Powrót Żywych Trupów 4" (2005)
-"Powrót Żywych Trupów 5" (2005)
To są najgorsze filmy o zombie jakie powstały.