Hmm, np Czerwony baron, Pearl Harbor, Boże Narodzenie, 1920 Bitwa Warszawska, Kapitan Corelli. Osobiście także polecam Pianista, Chłopiec w pasiastej piżamie, Bękarty wojny, Lista Schindlera.:)
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.