chodzi mi o klimat. Lubię również, kiedy bohater ujawnia swoje myśli, dopowiada. Poza tym, coś "na styl" tytułowego filmu.
Jeśli znacie - wymieńcie, proszę :)
pozdrawiam,
"Betty Blue" ma bardzo podobną historię miłosną,jest pelno seksu,obydwoje sa trochę nienormalni,oprócz tego jest to jeden z najpiękniejszych filmów(francuskich) jakie kiedykolwiek widziałam.
"Closer" jeszcze
Ależ nie ma za co i-D
jeszcze może być" Co się zdarzyło w Madison County" z Meryl Streep I Clintem Eastwoodem,tam jest b.podobnie tylko ze kobieta opowiada historię miłosną... i-D
Myślę, że jeśli ktoś był zachwycony "Gorzkimi Godami" spodobają mu się również filmy takie jak "Pianistka" ( http://www.filmweb.pl/film/Pianistka-2001-31740 ) i "Fatalne zauroczenie" ( http://www.filmweb.pl/film/Fatalne+zauroczenie-1987-1453 ). Oba traktują o toksycznej miłości oraz -często perwersyjnym- seksie. Natomiast "Co się zdarzyło w Madison County" ma zupełnie inny klimat, to taki typowy wyciskacz łez, scen erotycznych czy scen grozy tam nie uświadczysz.
Czytam tę swoją wiadomość sprzed 5 lat i uznaję, że ten film nie ma nic wspólnego z " Gorzkimi godami"
warte zobaczenia?
" Niewierna" też Adriana Lyne'a
A " Pianistka" jest świetna
Rzeczywiście - "Co się wydarzyło..." nie ma chyba nicwspólnego z Gorzkimi godami, jednak film jest zdecydowanie warty zobaczenia. Bardzo polecam :)
Moim zdaniem podobny klimat ma "Ostatnie tango w Paryzu". Bohaterow rowniez polaczyla namietnosc i perwersyjny seks.W filmie nie brakuje tez scen bezpruderyjnych igraszek wyuzdanych kochankow. Zakonczenie oczywiscie tragiczne...