Odtwórz Zwiastun nr 1 4:45
Film

1964 2 godz. 10 min.
7,1 4 976
ocen
7,1 10 4976
3 683
chce zobaczyć
5,7 7
ocen krytyków
{"rate":5.714286,"count":7}
{"id":"7565","linkUrl":"/film/Marnie-1964-7565","alt":"Marnie","imgUrl":"https://fwcdn.pl/fpo/75/65/7565/6955262.2.jpg"}
Piękna złodziejka, Marnie Edgar, wdaje się w romans z Markiem Rutlandem. Mężczyzna wie, kim naprawdę jest kobieta i postanawia jej pomóc. Więcej Mniej
{"linkA":"/zostanwdomu?ref=promo_stayAtHomeA","linkB":"/zostanwdomu?ref=promo_stayAtHomeB"}
Marnie
Marnie (1964) Zwiastun nr 1 4:45
Marnie Edgar jest zimną, nałogową złodziejką. Wykorzystuje swój wygląd by zdobyć zaufanie swoich przełożonych, okraść ich, i zmienić swoją tożsamość. Jej jedyną miłością są konie i matka, aczkolwiek ma problemy z tym drugim związkiem. Marnie ubiega się o prace w firmie wydawniczej Marka Rutlanda. Mark rozpoznaje ją, gdyż jest klientem jej ostatniego pracodawcy, ale zamiast wydania jej policji, decyduje się ją obserwować. 2009-11-16 11:36:14.0 PT4M45S https://fwcdn.pl/webv/41/27/14127/thumbnail.14127.4.jpg https://fwcdn.pl/video/7565/marnie480.360p.mp4

Marnie Edgar jest zimną, nałogową złodziejką. Wykorzystuje swój wygląd by zdobyć zaufanie swoich przełożonych, okraść ich, i zmienić swoją tożsamość. Jej jedyną miłością są konie i matka, aczkolwiek ma problemy z tym drugim związkiem. Marnie ubiega się o prace w firmie wydawniczej Marka Rutlanda. Mark rozpoznaje ją, gdyż jest klientem jej ostatniego pracodawcy, ale zamiast wydania jej policji, decyduje się ją obserwować.

boxoffice
$7 000 000 w USA
budżet
$3 000 000
na podstawie
studio
Universal Pictures (przedstawia)
data produkcji
1964
tytuł oryg.
Marnie
inne tytuły
Alfred Hitchcock's Marnie (pełny tytuł) Wielka Brytania (pełny tytuł) USA
Więcej...
O rolę Lil Mainwaring ubiegała się Jane Fonda.
Podczas gdy Rutland i Marnie są przy sejfie, stosy gotówki zmieniają wysokość i orientację między dwoma ujęciami.
Gdy Marnie jedzie na koniu w kierunku ściany, w pewnej chwili wrzucone tło jest zablokowane i nieruchome podczas gdy koń galopuje.
Alfred Hitchcock, niekwestionowany mistrz thrillerów i dreszczowców, w każdym filmie lubił romansować z kinem psychologicznym. Wątki psychoanalizy zwykle idealnie ... więcej
zdaniem społeczności pomocna w: 39%
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych
  • Najsłabszy z dotychczas widzianych przeze mnie 'hitchcocków'. Scenariusz tak nieprawdopodobny, że raczej śmieszy niż budzi zainteresowanie czy wzrusza (jeśli takie były zamiary twórców). W żaden sposób nie mogę zrozumieć jakim cudem Mark aż tak zadurzył się w niezrównoważonej Marnie, by cierpieć ... więcej

  • WGNIATA W FOTEL!

    AutorAutor ocenił(a) film na 10

    Piorunujący i fascynujący. Wraz z SEANEM CONNERY jak zaczarowani, podziwiamy sex TIPPI HEDREN, podążamy za nią i powoli odkrywamy jej tajemnicę. Odpowiedź przynosi ogromną intelektualną i emocjonalną satysfakcję. Trzeba znać!

  • Psychologię Hitchcock powinien zostawić Bergmanowi albo Antonioniemu. Co prawda w "Psychozie" udało mu się świetnie nakreślić chorobę psychiczną, ale poza jedną osobą wszyscy pozostali bohaterowie byli typowymi postaciami z kryminałów. W "Marnie" jet inaczej. Scenariusz wymagał ... więcej

    2
    • Ciekawostka?

      Staley87 ocenił(a) film na 6

      "Podczas wyścigów konnych gdy Marnie i Mark siedzą przy stoliku, na nim znajduje się herbata. Mark wychodzi obstawić wyścig. Po jego powrocie szklanki z herbatą na stole już nie ma" Może szklanki zabrała obsługa?

      3
      • Film nie należy do specjalnie złożonych. Nie ma tu jakiegoś drastycznego suspensu - co najwyżej jest mroczna tajemnica, do której widz (razem z bohaterami) usiłuje dojść. Ale nawet ona nie przeraża prawie w ogóle i nie jest to film z gatunku "mocniejszych Hitchcocków". Jak mówię ... więcej