PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=329096}

Metal

Metal: A Headbanger's Journey
7,7 6 404
oceny
7,7 10 1 6404
7,5 2
oceny krytyków
Metal
powrót do forum filmu Metal

elohortex widze zaczął wojne gdzies tam w poscie ponizej. Postanowilem to tutaj skomentowac. Takie zachowanie tylko umacnia mnie w przekonaniu ze Metale są bardziej inteligetni od Was. i wiesz co? wkurzają mnie tacy ludzie jak Ty? a teraz Ci powiem dlaczego... Otóż wiekszosc Metali (słucham metalu od 9 roku zycia i tą muzyke mam zakorzenioną w sercu) cechuje sie tolerancją.. Od razu zdementuje zeby nie było... ja nie uwazam sie za Metala. Ja jestem fanem muzyki, wszelakiej muzyki aczkolwiek Metal mam w sercu od zawsze. To wasze całe techno zawdzieczacie "naszej" muzyce. Mowa tu oczywiscie nie o metalu ale pochodnej.. czyli Rocku. Gdyby nie perkusja nie miałbyś tej papki i pralni mózgów zwanej dyskotekami. I chodzby tylko dla tego faktu powinienes nauczyc sie szacunku do tej muzyki. Ja nie bronie metalu, bronie muzyki... jezeli muzyka jest dobra to jest dobra... nie ma definicji. a czy to jest Michael Jackson czy Behemoth to naprawde nie jest tak istotne. A co? mam nie posluchac sobie starych dokonań Jacksona tylko dlatego ze uszkodził sobie sagan i zaczal robic operacje i go ogłosili niechlubnym mianem pedofila? Jego muzyka była dobra. Mam sie za to wstydzic? Dlaczego ludzie nie mogą byc tolerancyjni? Sluchasz techno? wporzadku, naprawde wporzadku. Dlaczego atakujesz innych?