Uważam że będzie on " pompowany " Jadem, ponieważ inaczej nie wyobrażam sobie tej postaci, a patrząc wstecz Nolan wprowadził również " gaz strachu " więc czemu nie miałoby być Jadu?
A jak Wy sądzicie?
Wątpię. Gaz halucynogenny, a Jad to dwie różne rzeczy. Bane będzie raczej zwykłym koksem. Chociaż kto wie jak go przedstawi Nolan.
Tak to dwie różne rzeczy, no ale chodzi mi np. o substancję która będzie wywoływać w nim szał, jak na przykład u wikingów-berserkerów lub coś podobnego, niekoniecznie szał ale pewne " wzmocnienie " , może jakiś narkotyk?
Nie wiem nie znam się na narkotykach i nie mam pojęcia czym mogli by go nafaszerować, ale wątpię żeby był on " normalnym " człowiekiem bez żadnych " wzmocnień ".
No ja też mam nadzieję, że nie wrzucą jakiegoś "Pudziana-ćpuna". Wtedy cała fabuła by musiała się oprzeć na Kobiecie Kot a to by była prawdziwa katastrofa. Nolan się odgrażał, że pojawią się nowe postacie, a znowu poszedł na łatwiznę i mamy powtórkę z rozrywki.
Nie koniecznie powtórkę, jeszcze nie widzieliśmy tego filmu, no i kto wie co N. strzeli do głowy.
Wystarczy by venom powodował brak wrażliwości na ból, podnosił wytrzymałość. Dobra choreografia scen walki, porządnie przedstawiony origin, i mamy świetnego Bane'a.