Uwielbiam takie kino: jest surowo, minimalistycznie, surrealistycznie. Super. Przypomina mi się Little Miss Sunshine. Znacie inne filmy w klimacie Schneider vs Bax?
Inne filmy van Warmerdama, "Delicatessen", "Miasto zaginionych dzieci", "Kłopotliwy człowiek", "Johnny Vang", wczesny Jarmusch od "Inaczej niż w raju" do chyba "Broken Flowers".
Dzięki Kolego/żanko! Widziałem te filmy i wszystkie podobały mi się bardzo. Taka uwaga: Kłopotliwy Człowiek chyba nie jest van Warmerdama? Jeszcze raz dzięki i jeśli znasz jakieś filmy, które warto polecić to będę wdzięczny. Ze swojej strony polecam np. mało znany ( bo o takie przede wszystkim mi chodzi) BUG. Film jest z roku 2002 reż. Phil Hay. Pozdrawiam.
Fajnie, ze moja wiedza się przydała. Oczywiście "Kłopotliwy człowiek" nie jest autorstwa Warmerdama, po prostu wyszczególniałem wpierw ogólnie jego filmy, a apotem wymieniałem następne innych twórców. Jeśli coś mi przyjdzie do głowy, to napiszę. Pozdrawiam :)