z najbardziej widowiskowych Bondów, widać zmianę w porównaniu do poprzednich obrazów, film jest dynamiczny, ma dobrze zrealizowane, efektowne sceny akcji, które robią wrażenie do dziś, Roger Moore po raz kolejny sprawdza się jako 007, do tego piękna Barbara Bach, no i słynny czarny charakter Buźka, ponadto pojawiają...
więcejZ początku jest nieźle. Sceneria Egiptu, Roger Moore... Ale później coraz gorzej. Te wszystkie 'efekty', 'szpanerstwo' jest po prostu żenujące. A na samochód pod wodą nie mogłem patrzyć :). Tak samo z tym statkiem, czy równie nowoczesną 'bazą' głównego przeciwnika Bonda - pomimo paru niezłych momentów film ogólnie...
Oto mój ranking:
1.W tajnej służbie jej królewskiej mości 7/10
2.Goldfinger 7/10
3.Pozdrowienia z Rosji 7/10
4.Skyfall 7/10
5.Casino Royale 7/10
6.Dr.No 7/10
7.W obliczu śmierci 7/10
8.Licencja na zabijanie 7/10
9.Jutro nie umiera nigdy 7/10
10.Szpieg, który mnie kochał 6/10
11.Diamenty sąwieczne...
Sprzedaję swoją kolekcje filmów o agencie 007. Zainteresowanych proszę o kontakt. :D
http://allegro.pl/kolekcja-james-bond-i5141928448.html
Czytam właśnie książkę z serii 007 o tym tytule i... zastanawiam się dlaczego wszędzie informuje
się, że film powstał na podstawie książki, skoro przedstawia ona zupełnie inną historię?! Książka
jest pamiętnikiem dziewczyny, którą z opresji ratuje James Bond oczywiście, ale on sam pojawia
się na 107 z 166 stron...
Piszemy od najlepszego do najgorszego Bonda.
A oto mój ranking filmów Bonda:
1. W tajnej służbie Jej Królewskiej Mości
2. W obliczu śmierci
3. Licencja na zabijanie
4. Tylko dla twoich oczu
5. Żyje się tylko dwa razy
6. Casino Royale
7. Jutro nie umiera nigdy
8. Goldfinger
9. Człowiek ze złotym...
Od tego Bonda zacząłem się poważnie interesować serią.Od niego się zaczęło stąd taka ocena.Oczywiście film trzyma tempo,świetne efekty specjalne,scenerie i ogólnie akcja oraz[za co także duży plus]oszałamiająca Barbara Bach jako major Amasova która należy do najpiękniejszych i ogólnie najlepszych dziewczyn Bonda
więcejJest nuudny. I ogólnie mdły. Chyba jeden z najgorszych. Nawet Rooger Moor irytuje. Jest parę ciekawych scen, ale to wszystko.
świetny do momentu porwania amerykańskiego statku, spoko wrogowie, spoko kryjówka w morzu, potem mamy festiwal fajerwerków, ogni, nudnej akcji, przewidywalnej. za dużo ognia za mało bonda. a może to bond już taki jest.
Ostatnio wzięło mnie na powtórkę Bondów:) oglądam od dechy do dechy i w Szpiegu zdziwił mnie koniec a w zasadzie napisy końcowe do momentu słów Bond powróci w następnym filmie w mojej wersji pisało że ma to być "Tylko dla Twoich oczu" ale przecież następny jest "Moonraker" przecież Buźka występuje w tych dwóch...
dobra część Bonda; ciekawy fabularnie, sporo akcji, szczególnie pierwsza część filmu, później jest trochę gorzej; bardzo razi ta niezniszczalność Buźki (Szczęki), co odbiera filmowi realizmu; ogółem oglądało się nieźle, jedna z lepszych odsłon
Moja ocena: 7/10
kazdy Bond ma swoj niepowtarzalny klimat:) ten idzie w strone filmu szpiegowskiego:) przez pierwsza godzine. Bond chodzi, sledzi, rozmawia, spokojny pojedynek na dachu z tym lysolem:), spokojny pojedynek bez bajerow w piramidach, kasyno, na tym przedstawieniu w piramidach tez jakies sledzenie, podazanie za kims,...
Ostatni raz oglądałem przygody mojego ulubionego agenta z dzieciństwa chyba z 10 lat temu. Muszę przyznać, że nie pamiętałem, że to taki fajny kicz, pełny rozwiązań nie z tej ziemi. Inaczej wróciłbym do przygód Jamesa Bonda już dawno. Po "The Spy Who Loved Me" sięgnąłem ze względu na Szczękiego, postać, która bardzo...
więcejZ całej serii jest to jeden z najlepszych filmów o Bondzie. Oglądałem go parokrotnie i szczególnie zapadła mi w pamięć rola Richarda Kiela. Należy mu się duży plus za efekty specjalne.
Według mnie ten film o przygodach brytyjskiego agenta 007 jest jednym z najlepszych. Możliwe, że na moją ocenę wpłynął fakt, że interesuję się okrętami podwodnymi i pociskami balistycznymi. Pomimo tego podobała mi się fabuła i rola głównych bohaterów. Dla mnie osobiście Roger Moore pozostanie numerem 1 jeśli chodzi o...
więcej