Nieważne czy na faktach, czy nie.
"Master and Commander: The Far Side of the World"/"Pan i władca" (2003) "The Perfect Storm"/"Gniew oceanu" (2000)
Polecam: -Wilk morski -Moby Dick(1998) -Martwa cisza(1989) -Wiatr(1992) -Bunt na Bounty(1984) -1492: Wyprawa do raju Pozdrawiam