PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=554}

Sztos

6,9 49 815
ocen
6,9 10 1 49815
6,4 9
ocen krytyków
Sztos
powrót do forum filmu Sztos

Ode mnie dostał 3

użytkownik usunięty

Kiepskie dialogi , słaba akcja , denne pomysły [wzięcie autostopowiczki , a potem rżnięcie jej przez obu w hotelu] ,i Nowicki który wogóle do tej roli nie pasuje.

Ale trzeba przyznac , że Olaf Lubaszenko miał genialny epizod [dlatego 3 a nie 1]

"Sztos" to jeden z najlepszych polskich filmów komediowo-sensacyjnych. Ty natomiast znasz się na filmach jak świnia na gwiazdach. Tyle tylko napiszę.

użytkownik usunięty
lukasz460

To , że mi się nie podobał nie znaczy , że musisz mnie obrażać , i wybacz mi ale na pewno nie jest to jedna z najlepszych polskich komedi.
Nie znam się na filmach ? , to zobacz komentarze w moim temacie wolnym.

ocenił(a) film na 9

Dialogi miażdżące "ja nie kolekcjonuje pieniędzy - ja żyje", akcja swobodna, pomysły prawdziwe i Nowicki, który gra wręcz samego siebie i bawi się tą rolą jak nigdy. A Lubaszenko ma łeb bo pewnie wszystkich tych historii wysłuchiwał przy takich samych libacjach jak ta z Milowiczem i Józefowiczem.
Lepiej nie graj w rulete bo słabo obstawiasz.

użytkownik usunięty
Picu

Dla uzupełnienia :
Oglądnąłem drugi raz. Genialna komedia. Przede wszystkim rewelacyjny Jan Nowicki i [troche gorszy] Pazura.
Wspaniałe dialogi, sam nie wiem dlaczego za pierwszym razem mi nie podszedł może dlatego, ze miałem ciężki dzień.
No i "Grać to trzeba umić" :]

ocenił(a) film na 9

A no właśnie wpierw trzeba odejść żeby móc powrócić :]
I jest jeszcze jedna rzecz jaką powinien znaleźć gość taki jak Ty - prawdziwą nostalgie za dniami jakie można zobaczyć w starszych filmach.
To wogóle dobry film na cięższe dni może być.

Picu

świetny film, do tego fenomen - debiut Lubaszenki zdecydowanie najlepszym jego filmem, dalej juz bardzo konsekwentnie - każdy następny gorszy od poprzedniego