Postaram się:
- Duma i uprzedzenie
- Księżna
- Zatrute pióro
- Zakochany Goethe
- Anna Karenina
- Rozważna i Romantyczna
- Jane Eyre
- Casanova (a co mi tam)
Tyle kojarze
Proszę, podaję kilka propozycji...co prawda nie wszystkie kończą się szczeliwie ale warto zobaczyć
Lady Chatterley's Lover (2015) http://www.filmweb.pl/film/Lady+Chatterley%E2%80%99s+Lover-2015-724664
The Go-Between (2015) http://www.filmweb.pl/film/The+Go-Between-2015-730738
Swept from the Sea (1997) http://www.filmweb.pl/film/Kochankowie+sztormowego+morza-1997-9917
The Invisible Woman (2013) http://www.filmweb.pl/film/Kobieta+w+ukryciu-2013-483242
Camille (1984) http://www.filmweb.pl/film/Dama+kameliowa-1984-425726
Under the Greenwood Tree (2005) http://www.filmweb.pl/film/Pod+drzewem%2C+pod+zielonym-2005-296376