nie chce mi sie samemu isd do kina, więc jeśli jakaś miła i uśmiechnięta dziewczyna ma ochotę to zapraszam na napewno niezly film : Kraina obfitości Wendersa :)
dzanusz@op.pl

dzanusz

hej
ja jestem z Krakowa i chętnie się wybiorę do kina :)
Pozdrawiam

dzanusz

Nie wiem czy to dobry pomysl zapraszac obca osobe do kina. Moze sie okazac, ze to seryjny morderca albo jakis inny gwalciciel ;-)

dzanusz

bez kituu. Kuzynko - lepiej weź jakąś piłe mechaniczną, lub przynajmniej nóż, albo pilniczek.. (;

dzanusz

he he he
nie jestem groźny, ale jak zobacze dziewczyne z pilarką na ramieniu to nie poczuje się urażony :)

dzanusz

Taaa.... "Nie jestem groźny" to każdy może napisać:P

Nunariel

to ma byc zart??!! czy jakis seryjny morderca szuka kogos do zabawy...

dzanusz

Sprostowanie (aby nikogo nie wprowadzić w błąd)
Jako że jestem obecnie studentką, często bywam na różnego rodzaju imprezach. Wczoraj były urodziny kumpla mego kumpla. Byłam w szampańskim nastroju i w takim nastroju sprawdzałam ptk. Niestety któryś z uczestników pod moją krótką nieobecność podszył się podemnie i odpisał na tego posta.
Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie.

Kuzynka

hehe, jednak przestraszylas sie, ze gosc moze byc psycholem i teraz probujesz sie wycofac z wypadu do kina:-) A koles pewnie juz przygotowal zestaw nozy. Strasznie go rozczarujesz;-)

dzanusz

no cóż kuzynko... szkoda że sie przestraszyłaś (lub nie) bo nie mam złych zamiarów :( gdybyś zmieniła zdanie, daj znać.

smutne to czasy, kiedy każdy miły akcent jest podejrzany, a każdy miły człowiek jest oskarżany, że ma w tym jakiś skryty przerażający plan.

dla aurorów komentarzy o conajmniej zabarwieniu mani prześladowczej:
jak wy nie boicie się wsiąść do autobusu pełnego obcych nieznajomych ludzi,
no a w kinie jeszcze straszniej bo 2 godziny po ciemku tak trzeba siedzieć...
nie pytam już nawet o jazde stopem, rozmowe z nieznajomymi na ulicy
no doprawdy nie wiem... dla mnie studiowanie to poznawanie nieznajomych a nie ich unikanie :)