Polski box-office: Wszyscy chcą tańczyć
Filmweb / / 10-08-2010 15:40
Tego nie spodziewał się chyba nikt. "Step Up 3-D" zawojował w ten weekend polski box-office, przyciągając do kin aż 135 580 widzów. Poprzednie części tanecznej serii również cieszyły się sporą popularnością, ale żadna z nich nie może pochwalić się tak rewelacyjnym otwarciem. Wygląda na to, że największym wabikiem dla posiadaczy biletów była technologia 3D, w której zrealizowano film.
Na drugie miejsce spadła "Incepcja" (105 082 widzów). Thriller science-fiction Christophera Nolana sprzedaje się jednak bardzo dobrze. Film stracił przez ostatni tydzień zaledwie 29% publiczności, w związku z czym na jego koncie znajduje się łącznie 409 134 sprzedanych biletów. "Incepcja" z łatwością przebije rezultat poprzedniego obrazu Nolana, "Mrocznego rycerza", który przyciągnął do kin w sumie nieco ponad pół miliona Polaków.
Najniższe miejsce na podium przypadło "Shrekowi Forever". Animacja studia DreamWorks nie sprzedaje się, co prawda, tak dobrze jak poprzednie części przygód zielonego ogra, ale i tak może się poszczycić ponad dwumilionową publicznością. Nowy "Shrek" będzie pewnie najchętniej oglądanym filmem tego roku w Polsce.
Do pierwszej dziesiątki, oprócz "Step Up 3-D", załapała się jeszcze jedna nowość - "Projekt Dziecko". Wynik polskiej komedii w gwiazdorskiej obsadzie (Zamachowski, Karolak, Koterski) nie zachwyca - zaledwie niecałe 16 tysięcy sprzedanych biletów.
Dane udostępnione dzięki uprzejmości dystrybutorów
Na drugie miejsce spadła "Incepcja" (105 082 widzów). Thriller science-fiction Christophera Nolana sprzedaje się jednak bardzo dobrze. Film stracił przez ostatni tydzień zaledwie 29% publiczności, w związku z czym na jego koncie znajduje się łącznie 409 134 sprzedanych biletów. "Incepcja" z łatwością przebije rezultat poprzedniego obrazu Nolana, "Mrocznego rycerza", który przyciągnął do kin w sumie nieco ponad pół miliona Polaków.
Najniższe miejsce na podium przypadło "Shrekowi Forever". Animacja studia DreamWorks nie sprzedaje się, co prawda, tak dobrze jak poprzednie części przygód zielonego ogra, ale i tak może się poszczycić ponad dwumilionową publicznością. Nowy "Shrek" będzie pewnie najchętniej oglądanym filmem tego roku w Polsce.
Do pierwszej dziesiątki, oprócz "Step Up 3-D", załapała się jeszcze jedna nowość - "Projekt Dziecko". Wynik polskiej komedii w gwiazdorskiej obsadzie (Zamachowski, Karolak, Koterski) nie zachwyca - zaledwie niecałe 16 tysięcy sprzedanych biletów.
# (widz.) | # (zł) | Tytuł | widzów w weekend | widzów w sumie | wpływy w sumie | dni na ekranie |
1 | 1 | Step Up 3-D | 135 580 | 135 580 | 3 054 346 | 3 |
2 | 2 | Incepcja | 105 082 | 409 134 | 7 679 988 | 10 |
3 | 3 | Shrek Forever | 84 272 | 2 143 308 | 47 707 381 | 31 |
4 | 4 | Uczeń czarnoksiężnika | 44 345 | 190 042 | 3 411 923 | 10 |
5 | 5 | Ryś i spółka | 26 429 | 91 978 | 1 526 419 | 10 |
6 | 6 | Projekt Dziecko | 15 887 | 15 887 | - | 3 |
7 | 7 | Dzwoneczek i uczynne wróżki | 11 669 | 107 762 | 1 817 540 | 17 |
8 | 8 | Wybuchowa para | 7 353 | 115 927 | 2 122 824 | 17 |
9 | 9 | Saga Zmierzch: Zaćmienie | 7 139 | 773 965 | 12 894 573 | 38 |
10 | 10 | Toy Story 3 | 4 969 | 549 232 | 11 478 952 | 52 |
Udostępnij: